ΑΡΘPΟΓΡΑΦΙΑ
Αδόλφος Χίτλερ : Η Πολιτική Μου Διαθήκη
Περισσότερα από τριάντα έτη έχουν περάσει από το 1914 , όταν είχα τη μικρή συμβολή μου , ως εθελοντής , στον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, ο οποίος επιβλήθηκε στο Ράιχ.
Σε αυτές τις τρεις δεκαετίες η αγάπη και η πίστη στους ανθρώπους μου έχουν καθοδηγήσει όλες τις σκέψεις μου, τις ενέργειες και τη ζωή μου. Μου έδωσαν τη δύναμη για να λάβω τις δυσκολότερες αποφάσεις με τις οποίες θα μπορούσε να έρθει αντιμέτωπος ένας θνητός άνθρωπος. Σε αυτές τις τρεις δεκαετίες έχω ξοδέψει τη δύναμή μου και την υγεία μου.
Είναι αναληθές ότι εγώ ή οποιοδήποτε άλλος στη Γερμανία θέλησε τον πόλεμο το 1939. Ήταν επιθυμητός και προκλήθηκε από τους διεθνείς πολιτικούς , είτε εβραϊκής προέλευσης , είτε εργαζόμενους για τα εβραϊκά συμφέροντα. Έχω υποβάλει πάρα πολλές προσφορές για τον περιορισμό και τον έλεγχο των εξοπλισμών, που οι επόμενες γενιές δεν θα είναι τόσο άνανδρες για να μην τις λάβουν υπόψη, ώστε να αποδοθεί η ευθύνη για το ξέσπασμα αυτού του πολέμου σε εμένα. Ούτε ποτέ είχα επιθυμήσει ,ότι, μετά από τον τρομερό πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, θα υπήρχε έστω ένα δευτερόλεπτο ενάντια είτε στην Αγγλία , είτε την Αμερική. Οι αιώνες θα περάσουν, αλλά από τα ερείπια των πόλεων και των μνημείων μας , το μίσος θα αυξηθεί εκ νέου , ενάντια στους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι και θα πρέπει να ευχαριστήσουμε για όλο αυτό: τον διεθνή εβραϊσμό και τους υποτελείς του.
[ΣΥΝΕΧΕΙΑ]
To γρἀμμα και το ανάθεμα του Γρηγορίου Ε ενάντια στους επαναστάτες του 21 και την επανάσταση, με υπογραφές της “Ιεράς” συνόδου
“ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ελέω Θεού, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, νέας Ρώμης και οικουμενικός Πατριάρχης.
Ιερώτατε Μητροπολίτα Μολδαβίας, υπέρτιμε και έξαρχε πλαγηνών, εν αγίω πνεύματι αγαπητέ αδελφέ και συλλειτουργέ, και ευγενέστατοι άρχοντες οι εν τη Επαρχία ταύτη αυτόχθονες τε και ημεδαποί· τιμιώτατοι πραγματευταί· χρησιμώτατοι πρόκριτοι των αυτόθι ευλογημένων Ρουφετίων, και λοιποί απαξάπαντες ευλογημένοι Χριστιανοί εκάστης τάξεως και θαθμού, τέκνα εν Κυρίω ημών αγαπητά, χάρις είη υμίν, και ειρήνη παρά Θεού!
Ο μέγας βετεράνος Hajo Herrmann … έχει πλέον περάσει στην αθανασία.

Ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ: χωρίς καμιά αντίσταση η μουσουλμανική πανούκλα πνίγει την Ελλάδα.
Όσοι παρακολουθούν στενά την δραστηριότητα στα μ.μ.ε. είναι βέβαιον ότι έχουν επισημάνει μεταξύ των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού κατεστημένου εκείνους τους κονδυλοφόρους που αποτελούν σταθερούς, συστηματικούς και συνήθως προκλητικούς, πολεμίους κάθε ιδέας που συνδέεται με τις έννοιες: φυλή, έθνος, πατρίδα, παράδοση, κλπ. Μεταξύ αυτών των δημοσιογραφικών ερπετών ασφαλώς συμπεριλαμβάνεται και μάλιστα πολύ ψηλά στην λίστα, ο προκλητικός Σταύρος Θεοδωράκης. Η εξέταση και μόνο της θεματολογίας των κακόγουστων ρεπορτάζ του, αρκεί για να αποκαλύψει τον ρόλο που έχει αναλάβει ως μόνιμος υποστηρικτής λαθρομεταναστών, γύφτων, σεξουαλικώς διεστραμμένων και κάθε παρακμία εντός της κοινωνίας.ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΜΗΤΕΡΕΣ !! Συλλογικὴ παραφροσύνη… – ἀπὸ τὸ κακὸ στὸ χειρότερο!
Ἰδιαιτέρως «προωδευμένη» ἐπ᾿ αὐτοῦ προκύπτει ἡ Ἑλβετία. Συμφώνως πρὸς νέαν ὁδηγίαν περὶ τῆς ὑπηρεσιακῶς ἐνδεικνυμένης γλώσσης, ἐμπίπτει ἡ χρῆσις τῶν ἐννοιῶν «πατέρας» καὶ «μητέρα» εἰς τὴν κατηγορίαν τῶν καλουμένων «ἐννοιῶν διακρίσεων»· συνεπῶς τὰ παιδιὰ δὲν θὰ μποροῦν ἐπισήμως νὰ ἔχουν πατέρα καὶ μητέρα ἀλλὰ «γονεϊκὰ μέρη» ἢ «α΄ καὶ β΄ γονικὸ» ὡς γονεῖς. «Ἡ ὁδηγία εἶναι ὑποχρεωτικὴ προκειμένου περὶ ὑπηρεσιακῶν δημοσιευμάτων καὶ ἐγγράφων», ἐξήγησε ἡ Isabel Kamber, ὑποδιευθύντρια τοῦ Γερμανικοῦ τομέως τῆς Κεντρικῆς Γλωσσικῆς Ὑπηρεσίας τῆς ὁμοσπονδιακῆς καγκελαρίας τῆς Ἑλβετίας.
Ο «μύθος του πολυτεχνείου», η υποκουλτούρα της αλητείας και η επερχόμενη κατάρρευση του πολιτικού κατεστημένου της μεταπολιτεύσεως.
Επέτειος της «εξεγέρσεως του πολυτεχνείου» σήμερα και για πολλοστή φορά θα περισσέψουν τα «δάκρυα» και η «συγκίνηση» για τα «παιδιά που χάθηκαν», για τους «ηρωικούς αγωνιστές της δημοκρατίας» και οι λοιπές χιλιοαναμασημένες μπούρδες , τα χονδροειδή ψεύδη και οι αναπόδεικτες τερατολογίες οι οποίες θα ανακυκλωθούν και φέτος, όπως και κάθε χρόνο, σε τηλεοπτικά αφιερώματα, επετειακά ένθετα εφημερίδων, σχολικές γιορτές , κλπ.
Πρόκειται για ένα τερατώδες παραμύθι του οποίου το μέγεθος το ξεπερνά μόνον ο μύθος του λεγομένουΕβραϊκού Ολοκαυτώματος , καθότι ο μύθος του «Ολοκαυτώματος» έχει παγκόσμια απήχηση, ενώ ο μύθος του πολυτεχνείου επινοήθηκε αποκλειστικώς για εσωτερική κατανάλωση, στο πλαίσιο της παγίας τακτικής της αριστεράς για την κατασκευή ψευδοηρώων και τελικώς ετέθη στην υπηρεσία της διακομματικής μεταπολιτευτικής φαυλοκρατίας που εδώ και 36 χρόνια καταδυναστεύσει την Ελλάδα, δεδομένου ότι, ουσιαστικά, στον μύθο του πολυτεχνείου στηρίχθηκε εξολοκλήρου το επαίσχυντο πολιτικό κατεστημένο της μεταπολιτεύσεως το οποίο, όπως άπαντες πλέον αντιλαμβάνονται, διέλυσε την Ελλάδα, φέρνοντάς την στο σημερινό χάλι της οικονομικής χρεωκοπίας, της διεθνούς ανυποληψίας, της αμυντικής αδυναμίας, της πολιτισμικής παρακμής, της ηθικής εξαχρειώσεως, της δημογραφικής καταρρεύσεως …
Μια ακόμη εκλογοπανήγυρις ολοκληρώθηκε…
2100 μ.Χ. Ελλάδα ;
Το εκλογικό Θέατρο Σκιών έληξε και οι αποβλακωμένοι, παραπλανημένοι και καταληστευμένοι ψηφοφόροι, αενάως αρνούμενοι να παραδεχθούν ή να συγκρατήσουν στην μνήμη τους την εξαπάτησή τους ως εκ της εγγενούς τους δειλίας, εξέλεξαν δημάρχους και περιφερειάρχες που, λίγο-πολύ, αντικατοπτρίζουν την ιδεολογική, πνευματική και υπαρξιακή τους σύγχυση. Τα εκλογικά αποτελέσματα αναδεικνύουν περίτρανα την εκλογική απάτη, που εν ονόματι της χιλιολιβανισμένης πλειοψηφίας επιτρέπει σε μικρές μειονότητες να επιβάλλουν την όποιαν ακαταλόγιστη τάση τους, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον δήμο Θεσσαλονίκης: όπου 50.000 ψήφοι σε ένα εκλογικό διαμέρισμα 250.000 ψηφοφόρων αποδεικνύονται αρκετές για να επικυρώσουν την εκλογή νικητού – και όπου, εν τέλει, η πλειονότητα των κατοίκων της πόλεως είτε δεν συμπαθούν τον νυν δήμαρχο είτε δεν ενδιαφέρονται είτε, ακόμη, δεν θα μπορούσαν ποτέ να τον ψηφίσουν, πράγμα που θα έθετε αυτομάτως θέμα νομιμότητος του όλου συστήματος ακόμη και υπό τους ιδικούς του προσχηματικούς και ανούσιους όρους. Τα εκατομμύρια που ξοδεύτηκαν ανέδειξαν σε θέσεις εξουσίας πολιτικώς ορθούς καιροσκόπους, που επιβιώνουν εντός του νεοταξικού κατεστημένου με συνθηκολογήσεις, με κατά συνθήκην αποδοχή ενός ολοκλήρου συμπλέγματος Ψεύδους και υποταγή σ᾿ αυτό, με κολακείες, ενδοτικότητα και απροκάλυπτο και δη εξιδανικευμένο και διακηρυγμένο αντιφυλετισμό κατά περίπτωση και υπό ποικίλλες μορφές εκδηλούμενο: υπαλλήλους της σιωνιστικής διεθνούς και ψωρογηραλέους αηδιαστικούς χίππηδες που αναζητούν αδικημένες εθνικές μειονότητες, υποσκάπτοντας κάθε αληθινή εθνοφυλετική συνοχή – ακόμη και των προστατευομένων τους…Περί των δημοσιευμάτων στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» με αναφορές στο «ΑΡΜΑ».
Αφού στο νήμα μεσολαβούν και ανώνυμα σχόλια με υπογραφές όπως «γονιός» και «εκπαιδευτικός από Αθήνα» που δείχνουν να προέρχονται από τον ίδιο συγγραφέα, στο τέλος του νήματος, οδημοσιογράφος με υπογραφή “Lesvosnews” ενημερώνει:
ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ (ΠΑΡΑ)ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Υπογράφεται με τα αρχικά Α.Κ. και την υποσημείωση, υποστράτηγος ε.α.
Δεν γνωρίζουμε την πραγματική ταυτότητα του συντάκτου, ούτε ταυτιζόμαστε με όλα όσα επισημαίνει. Το βέβαιον όμως είναι ότι, μελετώντας το κανείς προσεκτικά, δύναται να βγάλει πολύ σημαντικά συμπεράσματα σε σχέση με τα, εκ πρώτης όψεως αφανή, κίνητρα, την άδηλη κηδεμονία και το πραγματικό ποιόν, προσώπων και κύκλων που, παρασκηνιακώς δρώντα, έχουν οδηγήσει την Ελλάδα στην δεινή θέση στην οποία τώρα βρίσκεται και που πολύ μετριοπαθώς μπορεί να περιγραφεί ως κατάσταση θανασίμου κινδύνου για την ιστορική της ύπαρξη.
Οι πληροφορίες που περιέχονται στο κείμενο δίνουν την ευκαιρία σε όσους έχουν παρακολουθήσει την πολιτική κατάσταση της Ελλάδος και τις διπλωματικές κινήσεις στην περιοχή των Βαλκανίων, της ανατολικής Μεσογείου και της ευρύτερης περιοχής, ιδίως κατά την διάρκεια της τελευταίας 35ετίας, να συμπληρώσει ορισμένα νοηματικά κενά, ήτοι τις απαραίτητες ψηφίδες που βοηθούν στον σχηματισμό της πλήρους εικόνας ενός πάζλ το οποίο για τους περισσότερους, τις άβουλες και ηλίθιες ψηφομάζες, είναι και θα παραμένει αόρατο…
Μελετήστε το με προσοχή.
Μαθήματα δημοκρατικού ήθους από τον G.A.P.: «στρίβειν δια των εκλογών».

Ενώ επίκειται -στο τέλος της ερχομένης εβδομάδος- η διεξαγωγή μιας ακόμα εκλογικής αναμετρήσεως, για την ανάδειξη αυτή την φορά των «αρχόντων της νέας αυτοδιοίκησης», ο G.A.P. κατάφερε να δώσει νέο ρεσιτάλ τυπικής δημοκρατικής ανευθυνότητος και ανοησίας, είχε που ως αποτέλεσμα την διεθνή γελοιοποίηση της χώρας αφενός και αφετέρου μια νέα καταβαράθρωση της ήδη δεινής οικονομικής θέσεώς της όπως εκφράσθηκε με την ανοδική εκτόξευση των περίφημων spreads δανεισμού.
Πραγματοποιώντας ωμό εκβιασμό, κατά την διάρκεια της εκτάκτου διακαναλικής συνεντεύξεώς του, ο G.A.P. με ένα ιδιαιτέρως περιδεές, κακομοίρικο και κλαψιάρικο ύφος, ενώπιον ενός στημένου και εμφανώς ευνοϊκού έναντί του δημοσιογραφικού συρφετού, θέλησε να απειλήσει ευθέως το εκλογικό σώμα, όπως είχαν προσχεδιάσει οι εφάμιλης νοημοσύνης μυστικοσύμβουλοί του, λέγοντας ότι εάν στις επικείμενες εκλογές δεν υπερψηφιστούν οι πασοκικοί υποψήφιοι, τότε θα αναγκαστεί να οδηγήσει την χώρα …σε νέες εθνικές εκλογές!
