ΑΡΘPΟΓΡΑΦΙΑ
Οι δύο παρακάτω ειδήσεις μεταφέρουν δυστυχώς το κλίμα που επικρατεί στον Ευρωπαϊκό βορρά.
Α. – Στον πειραματικό βρεφονηπιακό σταθμό “Egalia” (ισότητα) της Σουηδικής πρωτεύουσας στα δύσμοιρα παιδιά «φοριέται» βιαίως η «ισότητα» των δύο φύλων με τρόπο άκρως ριζοσπαστικό και επιθετικό, που χαρακτηρίζει την αφύσικη και διαστρεβλωμένη εικόνα του κόσμου που έχουν υιοθετήσει και επιβάλει στους ομοεθνείς τους οι Σουηδοί μπροστάρηδες της πολιτικής ορθότητας, ταυτοχρόνως εξάγοντάς την σε όλο τον Λευκό κόσμο ως ειδική πρωτοποριακή «τεχνογνωσία».
Οικονομική κρίση εξωτερικά.Ένα καλά δομημένο σχέδιο εσωτερικά.
Δεν υπάρχει καμμία οικονομική κρίση διότι πολύ απλά ποτέ στον πλανήτη γή δεν υπήρξε ένας παγκόσμιος και οικουμενικός οικονομικός παράδεισος ο οποίος είχε αντίκρυσμα σε μία καθολικά ευτυχισμένη ανθρώπινη ζωή.Ανέκαθεν στον πλανήτη γή βασίλευε η «κακή πίστη»του Σάρτρ,η προσπάθεια κάποιων να επιβουλευθούν την ανάγκη των πολλών για την Αριστοτελική ευδαιμονία.Ο όρος «οικονομική κρίση»είναι πάνω από όλα όρος πειθούς.Οι εφευρέτες του θεωρούν ότι μέχρι το 2007 πάνω κάτω ο πλανήτης ζούσε ευτυχισμένα μέσα στον καπιταλιστικό παράδεισο της οικοδομικής απολυτότητας,των υπέραγορών,των πλείστων όσων αγαθών.Ξαφνικά από το 2007 πάνω κάτω χάθηκαν όλα άρα επήλθε οικονομική κρίση.
Πίστευε κανείς ότι ο κόσμος έως το 2007 ήταν ευτυχισμένος και εκτός κάθε κρίσης;Όχι.Απλά η εξουσία και τα κάθε είδους φερέφωνά της εστίαζε αλλού.Στο γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί ειδικά στη Δύση ένα ανεκτό επίπεδο ζωής.Μακριά από τη φύση και τον ανώτερο πνευματικά άνθρωπο αλλά τέλος πάντων ο υλικός άνθρωπος είχε κάποια καλά του καπιταλισμού.Σε τι ποσοστό;Δεν γνωρίζω αλλά εάν καθίσω να σκεφθώ τις απίστευτες παγκόσμια κοινωνικές ανισότητες θα υποστηρίξω ότι ο καπιταλισμός από μόνος του ,από τη γένεσή του ακόμη,είναι μία κρίση από μόνος του,μία αρρώστια.Διότι στηρίζεται στο ξεγέλασμα του ανθρώπου,ο οποίος άνθρωπος μαθαίνει στα υλικά αγαθά και όταν κατευθυνόμενα αυτά του λείψουν τότε ομιλεί για οικονομική κρίση.Άρα δεν ομιλούμε για οικονομική κρίση αλλά για τη γένεση του επομένου σταδίου μετά τον καπιταλισμό ,μιάς επομένης φυλακής για τον άνθρωπο ,την οποία και παρακάτω θα ονοματίσουμε.
[ΣΥΝΕΧΕΙΑ]
“Η Ευρώπη πεθαίνει” δήλωσε κορυφαίος δημογράφος των Η.Π.Α. στην Γερουσία
Δεδομένης της εντόνως επικίνδυνης μειώσεως των ποσοστών γεννήσεων στις Ευρωπαϊκές χώρες, όλα τα αποθαρρυντικά για τεκνοποιία προγράμματα που προωθούνται και χρηματοδοτούνται από τις Ην. Πολιτείες πρέπει άμεσα να αντικατασταθούν από θετικά ενισχυτικά της τεκνοποιίας προγράμματα, δήλωσε πρόσφατα ένας κορυφαίος δημογράφος στην Γερουσία.Χώρα τρισκατάρατη , απ’ τα ύψη / σε ποια βύθη, χώρα αμαρτωλή ! […]
δευτερεύονεπακόλουθο σύμπτωμα της παντελούς ανυπαρξίας πολιτικής διαχειρίσεως – ή μάλλον της συνεπούς υλοποιήσεως μιας ευθέως εθνοκτόνου πολιτικής – σύμπτωμα τελικά της βαθυτέρας αποσυνθέσεως και παρακμής της συγχρόνου ελλαδικής κοινωνίας. Όσα συγκλονιστικά, σημεία και τέρατα, αποκαλύπτονται καθημερινά από τον χώρο του ποδοσφαίρου είναι απολύτως ενδεικτικά της δυσώδους προκεχωρημένης κοινωνικής σαπίλας. Αποκαλύπτεται πια σε άπαντες ότι ο τεχνητά υπερτιμημένος «κόσμος» του επαγγελματικού ποδοσφαίρου (που ανέκαθεν στραγγάλιζε και στραγγαλίζει τον υπόλοιπο, τον πραγματικό ίσως, αθλητισμό) δεν είναι παρά ένα μεταστατικό καρκίνωμα, ένας χώρος στον οποίο η πιο σιχαμερή κάστα μαφιόζων και νταβατζήδων της χώρας έχει τοποθετήσει, εδώ και πολλές δεκαετίες, έναν τεράστιο κύκλο γκανγκστερικών
δραστηριοτήτων, αποκομίζοντας δι’ αυτών πακτωλούς παρανόμων χρημάτων, ενώ παράλληλα, δια του φανταχτερού ποδοσφαιρικού θεάματος, συντελείται η αποχαύνωση και ο ψυχολογικός έλεγχος των (ανδρικών) κοινωνικών μαζών. [ΣΥΝΕΧΕΙΑ]
Μετά τους gay, τιμούν και τους τριτοκοσμικούς μετανάστες – εισβολείς οι «αγανακτισμένοι» της πλατείας Συντάγματος (που κατά τα άλλα φαντασιώνονται ότι πολεμούν το Σύστημα…)
Μετάνάστης στην ίδια μου την χώρα: Συζήτηση/συνέντευξη με Αφγανό ισλαμιστή λαθρομετανάστη
Παίρνουν τα όπλα από τους Εθνοφύλακες (!;)
Παίρνουν τα όπλα από τους Εθνοφύλακες (!;)
Η πληροφορία αναδημοσιεύθηκε πρόσφατα σε διάφορα ιστολόγια. Δεν γνωρίζουμε αν πράγματι αληθεύει. Αν αληθεύει αποτελεί μια εθνικώς επικίνδυνη και όλως απαράδεκτη εξέλιξη (όταν είναι γνωστές οι ορέξεις και διαθέσεις επιβουλής εναντίον βορείων περιοχών της πατρίδας μας εκ μέρους των ασπόνδων γειτόνων) αλλά αποτελεί και μια σαφή ένδειξη του πανικού της πολιτικής εξουσίας μπροστά στο ενδεχόμενο προκλήσεως ανεξελέγκτων ταραχών και λαϊκών εξεγέρσεων που μπορούν να λάβουν άλλη δυναμική αν ένα μέρος του λαού κατέχει όπλα (οπότε σπεύδουν να το αφοπλίσουν όσο είναι καιρός…). Μεταφέρουμε την πληροφορία όπως δημοσιεύθηκε.
Η επέλαση του κιναιδισμού!
Ακούγονταν από καιρό αλλά ήταν δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι επρόκειτο όντως να συμβεί – έμοιαζε με κακόγουστο αστείο. Τελικά …
Δύο άκρως ενδιαφέροντα άρθρα. – Αξίζει να διαβαστούν!
Το «αυθόρμητο» κίνημα της «κατσαρόλας».
Το αναμενόμενο τέλος του αισχρού και εθνοπροδοτικού πολιτικού κατεστημένου της μεταπολιτεύσεως δείχνει ότι πλησιάζει, αναπόδραστα και νομοτελειακά. Πλησιάζει το τέλος ενός πολιτικού συστήματος που γεννήθηκε ως ύβρις και λειτούργησε πάνω από τρεις δεκαετίες με τρόπο καθ’ όλα υβριστικό, για ένα έθνος με αδιάλειπτη ιστορία άνω των 4.000 ετών, για ένα έθνος φιλοσόφων και ηρώων! Τώρα, καθώς πλησιάζει η αναπόφευκτη Νέμεσις, τα ακόρεστα και αδηφάγα τρωκτικά του ποταπού κοινοβουλευτισμού αρχίζουν να νοιώθουν άβολα, διαισθανόμενα την αμφίβολη τύχη τους.
Το καίριο ερώτημα όμως είναι: ποία θα μπορούσε να είναι η διάδοχος κατάστασις; Παρακολουθούμε το διογκούμενο κίνημα των «αγανακτισμένων» ή κατ’ άλλη (ορθότερη) περιγραφή, το κίνημα «της κατσαρόλας».Πῶς συνθλίβεται ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωσις (ΕΕ)
Ἕνα διαφωτιστικότατο κείμενο γιὰ τὴν Ἀπόλυτη Ἀπάτη τοῦ Προδοτικοῦ κι Ἀντεθνικοῦ Διεθνοῦς Καπιταλισμοῦ καὶ τῶν «Ἀγορῶν» (…στὶς ὁποῖες καὶ βιαζόμαστε νὰ «ἐπιστρέψουμε»!!!) – ἀλλὰ καί, κυριώτατα, τῶν τρισαθλίων του ἐξωνημένων κοινοβουλευτικῶν ἀνδρεικέλων… Ἡ ἀπόλυτη τυρανία τῆς δουλείας τῶν τόκων καὶ τῶν δολίων εἰκονικοτήτων…
