Συνεχὴς συνειδητὴ προδοσία τῆς «πατριωτικῆς Δεξιᾶς»: ἡ περίπτωσις τοῦ Κώδικος Ἰθαγενείας

Ὁ κατωτέρω σύνδεσμος παρέχει μίαν λίαν ἐνδιαφέρουσαν καὶ ἄκρως ἀποκαλυπτικὴν εἰκόνα τῆς καταστάσεως τῆς πατρίδος μας ἐν ἔτει 2020:
https://g2red.org/el/ellinika-i-efimerida-tis-kyverniseos-ktisi-ithageneias-septemvrios-2020/
Πρόκειται περὶ ἑνὸς διαρκῶς ἀνανεουμένου, δυστυχῶς ἀνὰ ἡμέραν ἢ διήμερον-τριήμερον, καταλόγου τῆς συλλογικῆς μας αὐτοκτονίας. Ἐδῶ παρατίθενται, πρὸς διευκόλυνσιν τῆς πληροφορήσεως ἀλλογενῶν, μερίμνῃ τῆς ὀργανώσεως Generation 2.0 RED «διὰ τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα, τὴν ἰσότητα, τὴν ἑτερότητα καὶ τὴν ἰσότιμον συμμετοχὴν ἐντὸς μιᾶς πολυπολιτισμικῆς κοινωνίας» (καὶ μὲ ὑποστηρικτὴν τὴν Open Society Foundations), πάντα τὰ Φύλλα Ἐφημερίδος τῆς Κυβερνήσεως, εἰς τὰ ὁποῖα ἀναγράφονται αἱ ἀποφάσεις ἀπονομῆς τῆς ἑλληνικῆς ἰθαγενείας εἰς ἀλλοδαπούς.
Παρατηρεῖται ὅτι μέχρι στιγμῆς οἱ πλεῖστοι νέοι («Ἕλληνες») συμπολῖταί μας εἶναι Ἀλβανοί, ὡστόσο συντόμως πρόκειται νὰ αὐξηθῇ ὁ ἀριθμὸς τῶν Ἀσιατῶν καὶ Ἀφρικανῶν «νεοφύτων», ἀφοῦ σταδιακῶς δι᾿ ἕνα ἕκαστον τούτων καὶ τῶν τέκνων αὐτῶν θὰ πληρῶνται οἱ κατ᾿ οὐσίαν χρονικοὶ μόνον ὅροι τοῦ μιαροῦ Κώδικος Ἰθαγενείας (Ν. 3284/2004), τὸν ὁποῖον ἡ νῦν κυβέρνησις τῆς Νέας Δημοκρατίας δὲν τολμᾷ (διότι δὲν ἐπιθυμεῖ) νὰ καταργήσῃ ἐν ὅλῳ καὶ ἀδιστάκτως, ἀλλὰ τοῦ ὁποίου τοὐναντίον προτίθεται νὰ τροποποιήσῃ ἐπουσιώδη (διαδικαστικὰ) ζητήματα, ἀφοῦ τὸ κατατεθὲν σχέδιον νόμου τοῦ Ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν προβλέπει ἁπλῶς ὡς προαπαιτούμενα ἐξετάσεις ἑλληνικῶν, συγχρόνου Ἱστορίας ἀλλὰ καὶ πολιτειακῶν δημοκρατικῶν θεσμῶν καὶ ἀπαιτεῖ, ὡς προϋπόθεσιν ἀπονομῆς ἰθαγενείας, τὴν ἀπόδειξιν οἰκονομικῆς καὶ κοινωνικῆς ἐντάξεως.
[https://www.protothema.gr/greece/article/1049490/nomoshedio-panelladikes-graptes-exetaseis-gia-tous-allodapous-pou-theloun-na-politografithoun-ellines/?fbclid=IwAR0VaO7R3PSt0gsqlUG_FprSk9iCqKdvwULWLzngwBvAELJJQybUDX9IiFY#.X3N7XvMfMps.facebook]

Ὁ «πατριωτισμὸς» τῶν σκοπουμένων τροποποιήσεων ἐξαντλεῖται εἰς διατυπώσεις, οἷον ἐνδεικτικῶς καὶ ἐπιγραμματικῶς:
«Ὁ ἐπιθυμῶν νὰ γίνῃ Ἕλλην πολίτης πρέπει:
-νὰ γνωρίζῃ ἐπαρκῶς τὴν ἑλληνικὴν
-νὰ γνωρίζῃ ἐπαρκῶς ἑλληνικὴν Ἱστορίαν, γεωγραφίαν, πολιτισμόν, ἀλλὰ καὶ συνηθείας τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ
-νὰ γνωρίζῃ τοὺς θεσμοὺς τοῦ δημοκρατικοῦ πολιτεύματος
-νὰ μετέχῃ ἐνεργῶς καὶ οὐσιαστικῶς τῆς πολιτικῆς ζωῆς τῆς χώρας
-νὰ ἔχῃ ἐνταχθῆ ὁμαλῶς εἰς τὴν οἰκονομικὴν καὶ κοινωνικὴν ζωὴν
-νὰ ἔχῃ σταθερὰν ἐργασίαν καὶ νὰ εἶναι συνεπὴς πρὸς τὰς φορολογικὰς καὶ ἀσφαλιστικάς του ὑποχρεώσεις
-νὰ ἔχῃ ἐλάχιστον δηλωθὲν εἰσόδημα ὄχι κατώτερον τοῦ ἐτησίου συνόλου μηνιαίων ἀποδοχῶν τοῦ ἀνειδικεύτου ἐργάτου
-νὰ ἔχῃ διαμορφώσει συγγενικὸν δεσμὸν μὲ Ἕλληνα πολίτην (τοῦτο βαρύνει ὡς ἀπόδειξις κοινωνικῆς ἐντάξεως)
-νὰ ἔχῃ ἐξοικειωθῆ μὲ τὰ ἤθη καὶ ἔθιμά μας» κ.ἄ.

Οὕτω λοιπὸν ἱκανοποιεῖται ὁ μέσος συντηρητικὸς ψηφοφόρος, ὁ ὁποῖος –πρὸς θεοῦ– «δὲν εἶναι ξενοφοβικὸς ῥατσιστὴς» καὶ ἐπιθυμεῖ τὴν ἔνταξιν-ἐνσωμάτωσιν τῶν ἀλλογενῶν μὲ «ἰδικούς μας» ὅρους, ὑπὸ τοὺς κανόνας ἑνὸς σοβαροῦ καὶ συγκεκροτημένου κράτους παρέχοντος ἀσφάλειαν· ἡ ἑλληνική μας κοινωνία μετατρέπεται βαθμηδὸν, συντεταγμένως καὶ ὑφ᾿ ὅρους εἰς πολυπολιτισμικὸν συρφετόν (ἀντὶ ἀτάκτως, ἀνάρχως καὶ ἄνευ ὅρων – ὅπως ἐπὶ Ἀριστερᾶς)· καὶ ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἐκπίπτει εἰς ἀπροσδιόριστον πολυφυλετικὸν σύμφυρμα-πόλτον.
Τὸ «μπόλιασμα» ἐν ἐξελίξει καὶ διὰ νόμου…

Πόθεν ἡ βεβαιότης ὅτι ἡ «πατριωτικὴ Δεξιὰ» ὄχι ἁπλῶς ἵσταται ἀπαθὴς πρὸ τοῦ συντελουμένου ἐποικισμοῦ τῆς ἑλληνικῆς πατρίδος ἀλλ᾿ ἐπὶ πλέον τὸν ἐπικροτεῖ; Ἐξ αὐτῶν τῶν πρωθυπουργικῶν δηλώσεων. Ἐξ ἀρχῆς μὲ τὴν δήλωσιν περὶ καταπολεμήσεως τοῦ «νατιβισμοῦ» ἕως ἰδίᾳ τῆς 4ης Ὀκτωβρίου 2019 μὲ τὰς δηλώσεις ἐντὸς τῆς Βουλῆς τῶν (ἀνθ)ελλήνων περὶ «μπολιάσματος» τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας, διὰ τὰς ὁποίας εἶναι τοσοῦτον ὑπερήφανος ὁ πρωθυπουργὸς ὥστε τὰς ἐκθέτει εἰς τὴν ἐπίσημον σελίδα του εἰς τὸ youtube: [https://www.youtube.com/watch?v=jLgfFfp9Kj4]
Ἀντιγράφομεν ἐκ τῶν πρακτικῶν τῆς συνεδριάσεως
[https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/a08fc2dd-61a9-4a83-b09a-09f4c564609d/es20191004.pdf]:
«ἡ ἔννοια τῆς εὐρωπαϊκῆς ἀλληλεγγύης δὲν ἐξαντλεῖται µόνο στὸ νὰ δίνουµε χρήµατα στὶς χῶρες οἱ ὁποῖες ἀποτελοῦν τὰ ἐξωτερικὰ σύνορα, ἀλλὰ καὶ στὴν ἀπορρόφηση σὲ εὐρωπαϊκὸ ἐπίπεδο ἑνὸς σοβαροῦ, ἑνὸς µεγάλου ἀριθµοῦ προσφύγων πού – ναί, ἔχετε δίκιο, κύριε Βαρουφάκη – µποροῦν νὰ µπολιάσουν καὶ πρέπει νὰ µπολιάσουν µία οἰκονοµία ἡ ὁποία γερνάει καὶ ἡ ὁποία χρειάζεται ἀνθρώπινο δυναµικό. Ὅµως, ὅλο αὐτό µπορεῖ νὰ γίνει µόνο µὲ κανόνες καὶ διαδικασίες. Ἔτσι, βεβαίως, µποροῦµε νὰ συζητήσουµε γιὰ τὸ πόσους πρόσφυγες µπορεῖ νὰ ἀπορροφήσει ἡ χώρα µας, ποῦ πρέπει νὰ πᾶνε, πῶς πρέπει νὰ ἐνσωµατωθοῦν στὶς τοπικὲς κοινωνίες»

«τὰ παιδιὰ τῶν προσφύγων, οἱ ὁποῖοι τελικὰ θὰ ἐπιλέξουν νὰ κάνουν τὴ χώρα µας δεύτερη πατρίδα, πρέπει νὰ αἰσθάνονται καὶ θὰ αἰσθάνονται Ἕλληνες. Αὐτὸ εἶναι τὸ σωστὸ καὶ θὰ πᾶνε σὲ ἑλληνικὸ σχολεῖο καί, ἂν εἶναι ἄριστοι µαθητές, νὰ σηκώσουν τὴν ἑλληνικὴ σηµαία. Αὐτὸ εἶναι τὸ σωστό.
(Χειροκροτήµατα ἀπὸ τὴν πτέρυγα τῆς Νέας Δηµοκρατίας)
Μακριὰ ἀπὸ ἐµᾶς ὁποιαδήποτε ξενοφοβία ἢ ὁποιοσδήποτε ῥατσισµός. Εἶµαι ὑπερήφανος, ὅταν πηγαίνω σὲ παρελάσεις καὶ βλέπω µιὰ κοινωνία ἡ ὁποία µετατρέπεται σιγὰ-σιγὰ σὲ πολυπολιτισµική. Δὲν ἀµφισβητεῖται ἡ ἐθνική µας ἀκεραιότητα µὲ αὐτὸν τὸν τρόπο»

«Σᾶς λέω, λοιπόν, ὅτι ὑπάρχει καὶ ζήτηµα ἐθνικῆς ἀσφάλειας. Ὑπάρχει ζήτηµα ἐθνικῆς ἀσφάλειας – δὲν θέλω νὰ ἐπεκταθῶ περισσότερο, νοµίζω ὅτι τὸ καταλαβαίνετε – ὅταν ἀνεξέλεγκτα µπαίνουν ἐντὸς τῶν ἑλληνικῶν συνόρων ἀρκετοὶ εἰκοσιπεντάχρονοι, µόνοι, νέοι, ἀπὸ δύσκολες περιοχές, οἱ ὁποῖοι δὲν φαίνονται νὰ εἶναι καὶ πολὺ κατατρεγµένοι, µὲ ἀρκετὰ χρήµατα στὴ διάθεσή τους. Ναί, µᾶς ἀπασχολεῖ αὐτὸ στὸ ἐπίπεδο τῆς ἐθνικῆς ἀσφάλειας»

Αἱ πρωθυπουργικαὶ αὗται δηλώσεις χαρακτηρίζουν καὶ ἀποκαλύπτουν ἅπασαν τὴν χειροκροτοῦσαν πτέρυγα τῆς Ν.Δ. ὡς τὴν δεξιὰν ἔκφανσιν τῆς αὐτῆς οὐσίας, τῆς ὁποίας ἀριστερὰ ἔκφρασις εἶναι ὁ ΣΥ.ΡΙΖ.Α.. Διότι δὲν διαφέρουν ὡς πρὸς τὸ ἐπιδιωκόμενον, τὸ ὁποῖον σταθερῶς εἶναι τὸ «μπόλιασμα», ὁ ἐποικισμὸς τῆς ἑλληνικῆς γῆς καὶ ἡ τροπὴ τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ εἰς ἀπροσδιόριστον «πληθυσμόν», ἀλλὰ μόνον ὡς πρὸς τὴν μέθοδον. Οὕτω ἡ δεξιόστροφος νοοτροπία δέχεται τὴν ἀναγκαιότητα τῆς πολυπολιτισμικῆς κοινωνίας τῶν Ἀσιατῶν καὶ Ἀφρικανῶν «μπολιαστῶν» καὶ «ἐπιβητόρων» λευκῶν γυναικῶν ἀλλ᾿ ὅμως «μὲ κανόνας καὶ διαδικασίας» καὶ «σιγὰ-σιγά», ἀφοῦ οὕτω «δὲν ἀμφισβητεῖται ἡ ἐθνική μας ἀκεραιότης»! Καὶ ὑπὲρ πάντα ἡ ἀσφάλεια, ἐφ᾿ ὅσον τὰ τοιαῦτα ζητήματα πρέπει νὰ μᾶς ἀπασχολοῦν μόνον εἰς τὸ ἐπίπεδον τῆς ἐθνικῆς ἀσφαλείας.

Οὗτοι λοιπὸν οἱ δεξιοὶ «πατριῶται», ἀφοῦ ἀποδεδειγμένως ἀδιαφοροῦν διὰ τὸ Αἷμα καὶ ἂν τὸ Ἑλληνικὸν Ἔθνος παύσῃ ὑφιστάμενον καὶ ἀφοῦ μέλημά των εἶναι ὁ «πληθυσμὸς» τοῦ γεωγραφικοῦ χώρου τῆς Ἑλλάδος γενικῶς καὶ ἀορίστως, εἶναι ἀπολύτως λογικὸν νὰ φέρουν πρὸς συζήτησιν σχέδιον νόμου [https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11386668.pdf], τὸ ὁποῖον οὐδόλως θίγει τὸν πυρῆνα τοῦ ἀνθελληνικοῦ Κώδικος Ἰθαγενείας, ἤτοι καταλείπει ἀπρόσβλητα καὶ ἀκέραια τὰ κρίσιμα σημεῖα τὰ ὁρίζοντα τίνες, ποῖοι δικαιοῦνται νὰ λάβουν τὴν ἑλληνικὴν ἰθαγένειαν καὶ εἰς πόσον χρόνον καὶ περιορίζεται εἰς ἐπουσιώδη, δευτερεύοντα διαδικαστικὰ ζητήματα, ὅπως εἰς τὸ ὕψος τῶν καταβαλλομένων παραβόλων ὑπὲρ Δημοσίου, τὰς διαδικασίας ἐξετάσεων τῶν ἀλλοδαπῶν, τὴν σύστασιν Γενικῆς Διευθύνσεως Ἰθαγενείας, τὸ πιστοποιητικὸν ἐπαρκείας γνώσεων κ.ἄ. Ἀντιθέτως ἐπὶ τοῦ κειμένου προβάλλεται ἡ ἀγωνία των πρὸς ἔνταξιν-ἐνσωμάτωσιν τῶν ἀλλοδαπῶν (πρβλ. ἄρθρον 1: «ἁπλούστευσις τῶν διαδικασιῶν πολιτογραφήσεως», «οὐσιαστικὴ συμμετοχὴ τῶν πολιτογραφημένων εἰς τὴν πολιτικὴν ζωὴν τῆς χώρας»· ἄρθρον 2: «ἐπιτάχυνσις τῆς ἐξετάσεως τῶν αἰτήσεων διὰ μειώσεως τῆς γραφειοκρατίας», «διαφάνεια καὶ ἰσονομία κατὰ τὴν διαδικασίαν πολιτογραφήσεως»· ἄρθρον 3: (ὅσα ἀνεφέρθησαν ἀνωτέρω) κ.λπ.).

Ἀξίζει νὰ ἀναφερθῇ (ὅλως ἁδρομερῶς, λόγῳ τῆς πολυπλοκότητος τῶν σχετικῶν ῥυθμίσεων) ὁ οὐσιαστικὸς πυρὴν τοῦ Κώδικος Ἰθαγενείας, ὅπως αὐτὸς παραμένει ἀκέραιος μετὰ τὴν δεξιὰν ἐπὶ τὸ «πατριωτικώτερον» τροποποίησίν του διὰ τοῦ πρὸς ψήφισιν σχεδίου νόμου τοῦ Ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν.
Ὁ Κῶδιξ οὗτος (Ν. 3284/2004 ὅπως διαδοχικῶς ἐτροποποιήθη) προβλέπει γενικῶς πέντε κατηγορίας κτήσεως τῆς ἑλληνικῆς ἰθαγενείας, τῶν ὁποίων ἐνδιαφέρει κυρίως ὁ πρῶτος, «μὲ τὴν γέννησιν» (ἄρθρα 1, 1Α, 1Β), καὶ ὁ πέμπτος, «διὰ πολιτογραφήσεως» (ἄρθρα 5, 5Α).
Παρατίθενται αἱ πλέον χαρακτηριστικαὶ περιπτώσεις:
Ἄρθρον 1: ὅστις γεννᾶται ἐπὶ ἑλληνικοῦ ἐδάφους ἀποκτᾷ αὐτοδικαίως ἰθαγένειαν ἐὰν ὁ εἷς ἐκ τῶν γονέων του ἔχῃ γεννηθῆ ἐν Ἑλλάδι.
Ἄρθρον 1Α: τέκνον ἀλλοδαπῶν γεννηθὲν ἐν Ἑλλάδι θεμελιοῖ δικαίωμα κτήσεως ἰθαγενείας ἐφ᾿ ὅσον: α. ἐγγραφῇ εἰς τὴν Α’ τάξιν τοῦ δημοτικοῦ σχολείου καὶ συνεχίσῃ τὴν παρακολούθησιν β. ὁ εἷς ἐκ τῶν γονέων ἔχῃ πρὸ τῆς γεννήσεως τοῦ τέκνου συνεχῆ νόμιμον διαμονὴν πέντε ἐτῶν γ. ἀμφότεροι οἱ γονεῖς ἔχουν νόμιμον διαμονήν δ. ὁ εἷς τῶν γονέων κατέχῃ τίτλον διαμονῆς (ἄδειαν ἐπὶ μακρὸν διαμένοντος, τίτλον ἀνεγνωρισμένου πρόσφυγος, ἄδειαν διαμονῆς δευτέρας γενεᾶς κ.λπ.).
Ἄρθρον 1Β: ἀνήλικος ἀλλοδαπὸς κατοικῶν μονίμως καὶ νομίμως ἐν Ἑλλάδι θεμελιοῖ δικαίωμα κτήσεως ἰθαγενείας ἐφ᾿ ὅσον ὁλοκληρώσῃ τὴν παρακολούθησιν ἐννέα τάξεων πρωτοβαθμίου καὶ δευτεροβαθμίου ἐκπαιδεύσεως ἢ ἓξ τάξεων δευτεροβαθμίου ἐκπαιδεύσεως. (Οὕτω πλεῖστοι δεκαπεντάχρονοι ἀλβανόπαιδες ἀποκτοῦν τὴν ἑλληνικὴν ἰθαγένειαν κατὰ τὴν πρώτην περίπτωσιν –ἰδὲ τὰ σχετικὰ Φ.Ε.Κ. ἀνωτέρω)
Ἄρθρον 1Β, παράγραφος 2: ἀλλοδαπὸς κατοικῶν μονίμως καὶ νομίμως ἐν Ἑλλάδι θεμελιοῖ δικαίωμα κτήσεως ἰθαγενείας ἐφ᾿ ὅσον εἶναι ἀπόφοιτος ΑΕΙ ἢ ΤΕΙ καὶ διαθέτῃ ἀπολυτήριον δευτεροβαθμίου ἐκπαιδεύσεως.
Ἄρθρον 1Β, παράγραφος 6: ἀνήλικον καὶ ἄγαμον τέκνον ἀλλοδαποῦ, ἀποκτῶντος ἰθαγένειαν κατὰ τὸ ἄρθρον 1Β, καθίσταται «Ἕλλην» ἄνευ ἄλλων διατυπώσεων.

Ἄρθρον 5: ἀλλοδαπὸς ἐπιθυμῶν νὰ γίνῃ Ἕλλην πολίτης διὰ πολιτογραφήσεως, πρέπει: α. νὰ εἶναι ἐνῆλιξ β. νὰ μὴ ἔχῃ καταδικασθῆ ἀμετακλήτως γ. νὰ μὴ τελῇ ὑπὸ ἀπέλασιν δ. νὰ διαμένῃ ἐν Ἑλλάδι νομίμως ἑπτὰ συνεχῆ ἔτη (διὰ τοὺς συζύγους Ἕλληνος ἢ Ἑλληνίδος ἡ ἀπαιτουμένη νόμιμος διαμονὴ ὁρίζεται τριετής) δ. νὰ κατέχῃ τίτλον νομίμου διαμονῆς (ἄδειαν ἐπὶ μακρὸν διαμένοντος, ἄδειαν διαμονῆς δευτέρας γενεᾶς, δελτίον ἀνεγνωρισμένου πρόσφυγος).

Ταῦτα τὰ νομικὰ τερατουργήματα, χαρακτηριζόμενα ὡς «δίκαιον τοῦ ἐδάφους» (Jus Soli), ἀποτελοῦν δυστυχῶς τὸν πυρῆνα τοῦ Κώδικος «Ἑλληνικῆς» Ἰθαγενείας τὸν ὁρίζοντα ποῖος καὶ μετὰ πόσον χρόνον δικαιοῦται νὰ λάβῃ ἰθαγένειαν, γινόμενος «Ἕλλην» πολίτης, ἐνῷ παρατηρεῖται ὅτι (πέραν τοῦ κατὰ πόσον οἱ «νομίμως διαμένοντες» ἀλλοδαποὶ διαμένουν νομίμως ἢ «ἐνομιμοποιήθη» ἐκ τῶν ὑστέρων ἡ στρέβλωσις τῆς ἐννόμου τάξεως, τὴν ὁποίαν συνεπήγετο ἡ ἀρχῆθεν παράνομος εἴσοδός των ἐντὸς τῆς χώρας μας) ὁ νόμος συμφύρει τοὺς (ψευδο)πρόσφυγας μὲ τοὺς ἐπὶ μακρὸν διαμένοντας ἀλλοδαπούς, καὶ τοῦτο δολίως καὶ παραλόγως, ἀφοῦ κατ᾿ ὀρθὴν καὶ λογικὴν ἑρμηνείαν τῆς ἐννοίας τοῦ πρόσφυγος, ὁ τελευταῖος οὗτος φιλοξενεῖται προσωρινῶς ἐντὸς μιᾶς ἀσφαλοῦς χώρας μέχρι νὰ παύσουν ὑφιστάμεναι αἱ δυσμενεῖς συνθῆκαι, ἐξ αἰτίας τῶν ὁποίων ἠναγκάσθη νὰ ἐγκαταλείψῃ τὴν χώραν καταγωγῆς του, εἶτα δέ, καὶ ἐφ᾿ ὅσον δὲν διατρέχει κίνδυνον ἡ ζωὴ καὶ σωματική του ἀκεραιότης ὀφείλει νὰ ἐπαναπατρισθῇ. Συνεπῶς ἡ τοιαύτη ῥύθμισις τοῦ νόμου ἀποτελεῖ ἕνα ἐπὶ πλέον νομοθετικὸν δούρειον ἵππον μὲ σκοπούμενον τὴν ταχεῖαν ἀπονομὴν ἰθαγενείας καὶ εἰς τὴν ὑπέρογκον πλημμυρίδα τῶν Ἀσιατῶν καὶ Ἀφρικανῶν ψευδοπροσφύγων τῶν κατακλυζόντων εἰς ἀπιστεύτους ἀριθμοὺς τὴν ἑλληνικὴν καὶ εὐρωπαϊκὴν γῆν.

Τοιαῦτα λοιπὸν προβλέπονται ὑπὸ τοῦ καταπτύστου αὐτοῦ νομικοῦ κατασκευάσματος καὶ τὰ ὁποῖα ἡ παροῦσα «πατριωτικὴ» κυβέρνησις δὲν τολμᾷ ἢ ὀρθότερον δὲν ἐπιθυμεῖ νὰ καταργήσῃ πάραυτα, ἀδιαλλάκτως καὶ ἀσυζητητί, ἂν μὴ ἐπιθυμῇ αὐτὰ καὶ ἡδονίζηται μ᾿ αὐτά, καθὼς φαίνεται ἀπὸ τὰς πρωθυπουργικὰς δηλώσεις, αἱ ὁποῖαι ἐκφράζουν συλλήβδην τὴν «πατριωτικὴν» παράταξιν, ἀφοῦ οὐδεὶς ἔσχε τὸ σθένος νὰ ἀποστῇ αὐτῶν καὶ καταδικάσῃ αὐτὰς ὡς ἀνθελληνικάς, μισελληνικάς, ἐθνοδιαλυτικὰς καὶ φυλοκτονικὰς πολεμικὰς ἐνεργείας κατὰ τοῦ Ἔθνους τῶν Ἑλλήνων.

Ἡ «πατριωτικὴ παράταξις» πρωτοστατεῖ καὶ πάλιν εἰς τὴν ἐθνοπροδοσίαν, ἡ ὁποία βαθμηδὸν πλὴν σταθερῶς μεταλλάσσει τὴν Ἑλλάδα εἰς ἀποικίαν τριτοκοσμικῶν ἐπηλύδων εἰσβολέων, ἐνεργείᾳ ἐγκληματιῶν καὶ βιαστῶν καὶ δυνάμει σφαγέων μας.