Βορεινὰ Σαλπίσματα [8]: Μέγα (χειμερινόν) Ἡλιοστάσιον 2020

Κατόπιν μακρᾶς παύσεως (ἓξ μηνῶν), νέα ἐκπομπὴ ἀναρτᾶται καὶ ὄχι χωρὶς διάφορα τεχνικὰ ἀλλὰ καὶ προβλήματα ἐμπορικῆς φύσεως – ἴδε κατωτέρω.

Κρίσιμον καὶ δύστοκον ἀλλ᾿ εὐαγὲς τὸ Ἡλιοστάσιον ἐφέτος – καὶ εἶναι καὶ ἡ σπανία σύνοδος Διός-Κρόνου!

 

 

 

 

Ἐπισημαίνουμε ὅτι τὸ β΄ μουσικὸ διάλειμμα (περίπου διαρκείας 4΄) κατ᾿ ἀνάγκην καὶ ἐκ τῶν ὑστέρων παρελείφθη (ἐκόπη ἐκ τῆς ῥοῆς), καθὼς δὲν μποροῦσε ἄλλως νὰ ἀνεβῇ ἡ ἐκπομπὴ λόγῳ ἰδιοκτησιακῶν δικαιωμάτων (copyright).

Ἀντ᾿ αὐτοῦ παραπέμπουμε στὸν ὑπ᾿ ἀρ. 2β σύνδεσμον κατωτέρω.

Ὅμως ἐν τέλει καταφέραμε ν᾿ ἀνεβάσουμε ἄλλην, ἀνταξίαν τῆς πρώτης μάλιστα, ἐκτέλεσιν τοῦ αὐτοῦ – πρβλ. συνδέσμους:

Σύνδεσμοι μουσικῶν διαλειμμάτων:

1. Harald Foss – Havferd

https://www.youtube.com/watch?v=_Ra9ibe3lB0&feature=emb_logo&ab_channel=Vikingskog

2. Ἐτέθη ἀπόσπασμα ἐκ τῆς ὑπὸ Herbert von Karajan ἐκτελέσεως τῆς 9ης Συμφωνίας τοῦ Ludwig van Beethoven https://www.youtube.com/watch?v=fRZaX6-dsn8&t=155s&ab_channel=VerachtetmirdieMeisternicht

ἀντὶ τῆς προαναγγελλομένης τοῦ 1942 στὸ Βερολῖνο ὑπὸ Wilhelm Furtwängler:

Beethoven, Symphony No.9 in D, “Choral” / Wilhelm Furtwangler ( 1942 )

3. Ἥλιος (Σόλο βιολί :Σωκράτης Κρομμύδας)

https://www.youtube.com/watch?v=4a-SEhfQElc&ab_channel=VassilisAntoniou

4. Τῶν ἐχθρῶν τὰ φουσᾶτα περάσαν

https://www.youtube.com/watch?v=st7qIWf1rAQ

Ἕπεται ἡ μετάφρασις τῶν 2 ἀποσπασμάτων ἐκ τῆς συν/ξεως τοῦ Στεφάνου Γκέκα πρὸς τὴν “Βορεινὴν Ῥαδιοφωνίαν” τοῦ “Βορεινοῦ Κινήματος Ἀντιστάσεως” (Nordiska Motstånds Rörelse):

α΄ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

(Ἔχει προηγηθῆ ἀναφορὰ ὑπὸ ΣτΓκ στὴν ἄκρως χθαμαλὴν ἐν γένει ποιότητα τῆς δημοσίας καὶ κοινοβουλευτικῆς εἰδικώτερον ἐκπροσωπήσεως ἢ διεκδικήσεως στὴν Ἑλλάδα…)

    • … καὶ ὡς ἐκ τούτου ὡς ΑΡΜΑ δὲν ἔχουμε – κι οὔτε καθόλου κι ἐγὼ προσωπικῶς – τὴν παραμικρὰν διάθεσιν ἐμπλοκῆς εἰς ἐκεῖνον τὸ βοῦρκον!

Ὅμως, ἀπεναντίας, θὰ ἐντείνουμε τὴν ἐργασίαν μας πρὸς τὴν κατεύθυνσιν τῆς προσελκύσεως καὶ περαιτέρω ἐκπαιδεύσεως ξεχωριστῶν κατὰ πλείστους τρόπους προσώπων, ὥστε δι᾿ αὐτῶν νὰ συμπήξουμε μίαν ἰσχυρὰν ἀνωτέραν Κοινότητα.

Ξέρεις ἄλλως τε, ὅταν ἔλθῃ ἡ ἱστορικῶς κρίσιμος ὥρα, τότε διὰ τὴν κρίσιμον παρέμβασιν τὸ ζήτημα δὲν θὰ εἶναι, ἂν ἔχῃς 200 ἢ 500 χιλιάδας ψηφοφόρων, ποὺ σὲ ψηφίζουν στὶς ἐκλογές:

ΤΟΤΕ τὸ ζητούμενον ΔΕΝ θὰ εἶναι οἱ διακόσιες ἢ οἱ 500 χιλιάδες (500.000) ψηφοφόρων, τοὺς ὁποίους δὲν θὰ δύνασαι νὰ ἐπιστρατεύσῃς γιὰ τίποτε ἀπολύτως – ΑΛΛΑ οἱ 500 (πεντακόσιοι) ἐκεῖνοι ἐπίλεκτοι, οἱ ὁποῖοι θὰ εἶναι ἱκανοί, ὅταν οἱ λαϊκὲς μᾶζες, ἡ λαϊκὴ ὀργὴ θὰ ἔχῃ φθάσει εἰς τὸ ὅριον διαρραγῆς (ἐκρήξεως), ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ἐπὶ κεφαλῆς λειτουργοῦντες ὡς ἀξιωματικοὶ καὶ καθοδηγηταί της!

ΤΟΥΤΟ εἶναι ἀκριβῶς ἐκεῖνο, διὰ τὸ ὁποῖον πρέπει νὰ προετοιμασθοῦμε!

Διότι οἱ μᾶζες πηγαίνουν κι ἔρχονται εὐχερῶς, οἱ ψηφοφόροι ἔρχονται καὶ φεύγουν ταχέως… Ἐκεῖνο, ὅμως, ποὺ δὲν ἀποκτᾶται κι οὔτε χάνεται εὔκολα εἶναι ἐκεῖνοι οἱ 500 ἢ οἱ 200 ἢ οἱ 50, ΟΧΙ ὁ ὄχλος τῶν πεντακοσίων χιλιάδων (500.000)!

Τὶς πεντακόσιες χιλιάδες (500.000) μπορεῖ αἴφνης νὰ τὶς κερδίσῃς μέσα σὲ μιὰ νύχτα!

ΟΜΩΣ ὄχι τοὺς πεντακοσίους, τοὺς ὀλίγους ἐκλεκτούς! Γιὰ νὰ φτιάξῃς τοὺς ὀλίγους ἐκείνους ἐπιλέκτους (20, 50, 200, 500) θὰ πρέπει νὰ ἔχῃς ἐργασθῇ ἐπὶ 10, 15, 20 χρόνια, ἐκπαιδεύοντάς τους καὶ πολυσχιδῶς σμιλεύων, ὥστε νὰ φθάσουν νὰ γίνουν ὅπως πρέπει νὰ γίνουν!

    • (Παρουσιαστής): Ἐννοεῖς ποιότητα ἀντὶ ποσότητος…

    • (ΣτΓκέκας) Ναί, ἀκριβῶς! Δὲν εἶναι ἄλλως τε αὐτό, ποὺ καὶ ἡ Ἰδέα μας καθ᾿ αὑτὴ ὑποδεικνύει;

    • (Παρουσιαστής): Κατανοητόν!

    • (Συμπαρουσιαστής): Βεβαίως ἡ τακτική μας εἶναι ἐντελῶς παρομοία!

    • (Παρουσιαστής): Ἀκριβῶς!

    • (Στ. Γκέκας): Ὁπωσδήποτε, ἐμεῖς ἄλλως τε θεωροῦμε τὸ NMR ὡς ἀδελφήν μας ὀργάνωσιν!

    • (Συμπαρουσιαστής): Ὅπως καλῶς γνωρίζεις, ἔτσι κι ἐμεῖς ἀκριβῶς θεωροῦμε τὸ ΑΡΜΑ.

    • (Στ. Γκέκας): Βεβαίως, μάλιστα δὲ προσφάτως, ἤτοι κατὰ τὸ παρελθὸν θέρος, ἐπεσκέφθην τὸ NMR καὶ συνηντήθην μετὰ τοῦ (ἀρχηγοῦ του) Simon Lindberg, μὲ τὸν ὁποῖον γνωριζόμασταν ἀπὸ πρὶν κι εἴχαμε ἐπαφήν, ὅμως τώρα συνηντήθημεν διὰ πρώτην φοράν, ἀφοῦ ταξίδευσα μέχρι ψηλά, ἐπάνω στὰ Dalarna, καὶ εἴχαμε μίαν ἐξόχως οἰκείαν καὶ εὐχάριστον συνάντησιν παρουσίᾳ καὶ ἄλλων ἐπιλέκτων συναγωνιστῶν.

      Ἀκόμη ἐπεσκέφθην συναγωνιστὰς τοῦ NMR καὶ ἀλλοῦ, ἐπὶ παραδείγματι στὸ Göteborg, παρευρεθεὶς μάλιστα καὶ εἰς διπλῆν τακτικὴν συνάντησιν δύο περιοχῶν …

    • (Συμπαρουσιαστής): Ἤμουν κι ἐγὼ παρὼν ἐκεῖ!

    • (Στ. Γκέκας): Ἤσουν ἐκεῖ! Μάλιστα – ὁπότε μ᾿ ἔχεις δεῖ, δὲν ξέρω ἂν συστηθήκαμε τότε καὶ προσωπικῶς (γέλως)

    • (Συμπαρουσιαστής): Βεβαίως, μιλήσαμε. Εἶναι ὅμως γεγονός, ὅτι οἱ ἀπόψεις καὶ οἱ θέσεις μας εἶναι ἐξόχως ὅμοιες, λίγο-πολὺ σ᾿ ὅλα τὰ ζητήματα, θὰ ἔλεγα.

    • (Παρουσιαστής): Καὶ τὸ ΑΡΜΑ βεβαίως εἶναι, ὅπως κι ἐμεῖς, μία ἀπεριφράστως Ε/Σ κίνησις…

    • (Στ. Γκέκας): Ναί, ὅμως ἔχοντας βαθύτατες ῥίζες ὣς τὰ μυθικὰ βάθη τοῦ ἀπωτάτου Ἀρίου παρελθόντος, χωρὶς ἑπομένως καθόλου νὰ περιορίζεται ὁ αὐτοπροσδιορισμός μας κυρίως εἰς τὸ Γ΄ Ράιχ, ἀλλ᾿ ἐμπερικλείοντας τὴν ὁλότητα τῆς Ἀρίας Παραδόσεώς μας.

      Ἐν σχέσει καὶ συναφῶς πρὸς τοῦτο δηλῶ ὅτι διόλου δὲν δεσμευόμεθα ὑπὸ τῶν οἵων παραλείψεων ἢ λαθῶν ἐντὸς τῶν ἱστορικῶν πλαισίων τοῦ Γ’ Ράιχ ἢ καὶ ὑπ᾿ αὐτοῦ τοῦ Ἀδ. Χίτλερ! Συνεπῶς οὔτε φέρομεν καμμίαν εὐθύνην δι᾿ ἐκεῖνα οὔτε καὶ ὀφείλουμε εἰς οὐδένα περὶ ἐκείνων ἀπολογίαν!

    • (Συμπαρουσιαστής): Ἔτσι ἀκριβῶς!

    • (Παρουσιαστής): Ἀσφαλῶς!

    • (Στ. Γκέκας): Ναί, προσβλέπομεν πρόσω, εἰς τὸ Μέλλον – δὲν εἴμεθα εἶδος μουσειακῶν “ναζί”!

    • (Παρουσιαστής): Ὄχι – καὶ δὲν πρέπει κανεὶς νὰ εἶναι ἔτσι! Ἀνεπιφυλάκτως καὶ πλήρως προσυπογράφουμε κι ἐμεῖς!

β΄ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

… θὰ μποροῦσα λοιπὸν νὰ προτείνω καὶ τὸ κοινό μας ἐμβατήριο På Vikingtog, ποὺ ἔχουμε κι ἐμεῖς στὸ ΑΡΜΑ (“Τὰ ὅπλ᾿ ἀδρᾶξτε ἀδελφοί”) – ὅμως, μιᾶς καὶ μοῦ ζήτησες κάτι εἰδικῶς ἑλληνικό, ἐπέλεξα ἕνα παλιό μας στρατιωτικὸ ἐμβατήριο.

Ξέρεις, ἐγὼ μεγάλωσα στὴν ἑλληνικὴ ἐπαρχία καὶ κατὰ μίαν ἐποχήν, ποὺ ἀκόμη παραδοσιακῶς διετηροῦντο τὰ ὑπερήφανα καὶ ἀνδρεῖα ἰδεώδη τοῦ Ἔθνους. Στὸ κλῖμα καὶ στὰ ἰδεώδη αὐτὰ αἰσθανόμουν ὅτι σαφῶς ἀνῆκα ἀνέκαθεν.

Τοιουτοτρόπως αἰσθάνομαι ὅτι ἀναμφιβόλως πάντοτε ὑπῆρξα Ε/Σ: Κατὰ συνέπειαν δὲ μοῦ εἶναι ἀδύνατον νὰ διακρίνω κάποιο ὁρόσημο στὴν ζωήν μου, ὥστε νὰ μπορῶ νὰ πῶ: “Τότε “ἔγινα” ἐθνικοσοσιαλιστής!”

Διότι ἁπλούστατα πάντοτε ἤμουν Ε/Σ! Καὶ δὲν θὰ μποροῦσα νὰ εἶμαι κάτι ἄλλο ἀπὸ ἐθνικοσοσιαλιστής/ἐθνοκοινοτιστής.

  • (Παρουσιαστής): Κατανοῶ…

  • (ΣτΓκ) Ἁπλῶς κάποιαν στιγμὴν ἀνεγνώρισα τὴν ἱστορικὴν ἀλήθειαν ὅτι ἀκριβῶς ὁ ἴδιος πυρὴν Ἰδεῶν ἐνεψύχωνεν οὐσιαστικῶς καὶ τὸ ἱστορικὸν φαινόμενον τοῦ Γερμανικοῦ Ἐθνικοσοσιαλισμοῦ, χωρὶς τοῦτο νὰ μεταβάλῃ πράγματι καθόλου τὰ ἰδικά μου ἰδεώδη:

    Διότι δὲν ἐπρόκειτο παρὰ περὶ μιᾶς ἀναγνωρίσεως τοῦ ἑαυτοῦ μου ἐκεῖ – ἤτοι ἀνεκάλυψα ὅτι, αὐτὰ εἰς τὰ ὁποῖα ἤδη βαθύτατα ὣς τὸν ἐσώτατο πυρῆνά μου καὶ ἀκλονήτως ἐπίστευα καὶ ἤμουν ταγμένος ὡς ὕπαρξις ὀνομάζονται ἐθνικοσοσιαλιστικὰ ἰδεώδη!

    Τὸ δὲ συγκεκριμένον ἐμβατήριον ἐντός μου ἐνσωματώνει κι ἐκπροσωπεῖ ἀκριβῶς ἐκεῖνο τὸ ἰδιαίτερον κλῖμα καὶ χροιὰν τῶν ἰδίων κατ᾿ οὐσίαν Ε/Σ ἰδεωδῶν, ὅπως τὰ ἐβίωνα ἀπὸ νηπιακῆς ἤδη ἡλικίας καὶ τὸ ὁποῖον κλῖμα πάντα εἶναι ἀκμαῖον ἐντός μου…

  • (Παρουσιαστής): Ποιὸς εἶναι ὁ τίτλος του;

  • (ΣτΓκ) “Τῶν ἐχθρῶν τὰ φουσᾶτα περάσαν

    σὰν τὸν λίβα ποὺ καἰει τὰ σπαρτά…”

  • (Παρουσιαστής): Τὶ σημαίνει αὐτό;

  • Τῶν ἐχθρῶν τὰ φουσᾶτα περάσαν

    σὰν τὸν λίβα ποὺ καἰει τὰ σπαρτά…

    Καὶ ἐν συνεχείᾳ ὅτι, ἡ Ἑλλὰς πάντοτε θὰ ζῇ καὶ θὰ διασώζεται καὶ ἀναγεννᾶται τὴν τελευταίαν στιγμήν, κι ὅταν ἀκόμη ὅλα θὰ δείχνουν πὼς εἶναι ἑτοιμοθάνατη…

  • (Παρουσιαστής): ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!

  • (ΣτΓκ) Καὶ τὸ ἴδιο ἀκριβῶς ἐπίσης δύναται νὰ λεχθῇ περὶ τῆς Ἰδέας μας:

    Ἐφ᾿ ὅσον ἔστω κι ἕνας γνήσιος ἐκπρόσωπός της ὑπάρχει, ἡ Ἰδέα μας θὰ ζῆ, θὰ ἀναπνέῃ, θὰ ἀναγεννᾶται!

  • (Παρουσιαστής καὶ συμπαρουσιαστής): Τὸ εἶπες τόσο ὄμορφα!

    Καὶ ταιριάζει τέλεια νὰ κλείσουμε ἔτσι – σ᾿ εὐχαριστοῦμε πολὺ Στέφανε!

  • (ΣτΓκ) Ἐγὼ εὐχαριστῶ!

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ φ/φίες ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΡΙΝΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙ ΤΟΥ Στεφάνου Γκέκα ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ (στὴν Nordiska Motstånds Rörelse).

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΙΣ: Μετὰ τὸ 40:14 γίνεται ἀναφορὰ εἰς αὐτοὺς ποὺ ἔσυραν τὸ NMR τῆς Σουηδίας στὰ δικαστήρια καὶ δὴ εἰς συνέχειαν τῆς παρανόμου των καταδιώξεως καὶ ἀπαγορεύσεως τῆς συγκεντρώσεως τοῦ NMR εἰς Göteborg τὸν Ὀκτώβριον τοῦ 2017 (πρώτιστα δὲ τὸν εἰσαγγελέα Jonas Martinsson,γνωστὸν καὶ ὡς ”Sleepy Joe” γιὰ τὸ μονίμως νυσταγμένο παρουσιαστικό του, καὶ τὸν συστημικὸ ἐργολάβο τῆς καταδιώξεως, τὸν ἀστυνομικὸ δ/ντὴ Erik Nord), τῶν ὁποίων ἡ στάσις ὅμως κατεδικάσθη – καὶ βεβαίως ἡ ἀπόφασις τοῦ δικαστηρίου ἦτο ἀθωωτικὴ διὰ τὸ NMR. Ἀσφαλῶς μὲν τοῦτο προκύπτει ἐκ τῶν συμφραζομένων, ὅμως ἐκ παραδρομῆς εἰς ἐκεῖνο τὸ σημεῖον ἐχαρακτηρίσθη ἡ ἀπόφασις “καταδικαστικὴ” ἀντὶ “ἀθωωτική”, ὑπονοώντας ὅτι κατεδικάσθη ἡ στάσις τῶν ἐναγόντων εἰς τοὺς ὁποίους γίνεται ἀναφορά. Πλήρης ἡ εἴδησις στὴν σουηδικὴ ἐδῶ.

Ὅμηρικὸς Ὕμνος

Εἰς Ἣλιον

Ἣλιον ὑμνεῖν αὖτε Διὸς τέκος ἄρχεο Μοῦσα,

Καλλιόπη, φαέθοντα, τὸν Εὐρυφάεσσα βοῶπις

γείνατο Γαίης παιδὶ καὶ Οὐρανοῦ ἀστερόεντος.

γῆμε γὰρ Εὐρυφάεσσαν ἀγακλειτὴν Ὑπερίων,

αὐτοκασιγνήτην, ἥ οἱ τέκε κάλλιμα τέκνα,

Ἠῶ τε ῥοδόπηχυν ἐυπλόκαμόν τε Σελήνην

Ἠέλιόν τ᾿ ἀκάμαντ᾿, ἐπιείκελον ἀθανάτοισιν,

ὃς φαίνει θνητοῖσι καὶ ἀθανάτοισι θεοῖσιν

ἵπποις ἐμβεβαώς. σμερδνὸν δ᾿ ὅ γε δέρκεται ὄσσοις

χρυσέης ἐκ κόρυθος. λαμπραὶ δ΄ ἀκτῖνες ἀπ’ αὐτοῦ

αἰγλῆεν στίλβουσι παρὰ κροτάφων δέ τ᾿ ἔθειραι

λαμπραὶ ἀπὸ κρατὸς χαρίεν κατέχουσι πρόσωπον

τηλαυγές. καλὸν δὲ περὶ χροὶ̈ λάμπεται ἔσθος

λεπτουργές, πνοιῇ ἀνέμων. ὕπο δ᾿ ἄρσενες ἵπποι.

ἔνθ’ ἄρ᾿ ὅ γε στήσας χρυσόζυγον ἅρμα καὶ ἵππους,

[αὐτόθι παύεται ἄκρου ἐπ᾿ οὐρανοῦ, εἰσόκεν αὖτις]

θεσπέσιος πέμπῃσι δι’ οὐρανοῦ Ὠκεανόνδε.

χαῖρε, ἄναξ, πρόφρων δὲ βίον θυμήρε᾿ ὄπαζε.

ἐκ σέο δ᾿ ἀρξάμενος κλῄσω μερόπων γένος ἀνδρῶν

ἡμιθέων, ὧν ἔργα θεαὶ θνητοῖσιν ἔδειξαν.

Νεοελληνικὴ ἀπόδοσις:

Τὸν Ἥλιο ἀρχίνα πάλι νὰ ἐξυμνῇς,
τέκνο τοῦ Δία ὦ Μοῦσα Καλλιόπη, τὸν λαμπρό,
αὐτὸν
ποὺ ἡ βοῶπις ἡ Εὐρυφάεσσα
κάρπισε
στὸ παιδὶ τῆς Γῆς

καὶ τοῦ πολύαστρου Οὐρανοῦ.
Γιατὶ τὴν ἒνδοξη Εὐρυφάεσσα
γυναῖκα πῆρε ὁ Ὑπερίων
Τὴν δελφή του, ποὺ πανώρια

Τοῦ ἔτεκε τέκνα
Τὴν ροδαλόπηχυν Ἠῶ
Καὶ τὴν εὐπλόκαμη Σελήνη,
Καὶ τὸν ἀκάματο λιο

μοιο μὲ τοὺς ἀθάνατους,
Πο φέγγει στοὺς θνητούς
Καὶ τοὺς θάνατους θεούς
Στοὺς ππους του καβάλα,

Κι γρια κοιτάζει μὲ τὰ μάτια του
π’ τὸ χρυσό του κράνος
Καὶ λαμπρές ἀχτῖδες π’ αὐτόν
Στίλβουν στραφτερά,

Καὶ στοὺς κροτάφους του
Ο παραγναθίδες
Λαμπρές μὲ χάρη πό ψηλά
Καλύπτουνε τὸ πρόσωπο

Τὸ τηλαυγές
Κι ραῖα λάμπει στὸ κορμί του
Ἡ ἐσθῆτα στὴν πνοή τῶν νέμων
λεπτοΰφαντη,

Ἐνῷ τ’ ρσενικά του άλογα ἀπὸ κάτω
Τότε ποὺ στήνοντας αὐτός
Χρυσόζυγο ἅρμα καὶ τοὺς ἵππους
Θεσπέσιος τ φέρνει στὸν Ὠκεανό
π’ τὸν οὐρανό.

Χαῖρε ναξ, πρόθυμος σύ
Πάρεχε βίον εὐάρεστο
Κι γώ π σένα ρχίζοντας
Τὸ γένος τῶν θνητών ἡμίθεὠν θε᾿ νὰ παινέψω
τῶν ποὺ τοὺς ἄθλους σὲ θνητοὺς
ἔχουν θεὲς καὶ Μοῦσες ψιθυρίσει.

 

Κατωτέρω παρατίθεται τὸ ἐκ τοῦ Δ΄ βιβλίου τῆς Πλατωνικῆς “Πολιτείας” ἐν τῇ ἐκπομπῇ ἀναφερθὲν ἀπόσπασμα, ὅπου ὁ Πλάτων (ὡς “Σωκράτης”) συνομιλεῖ μετὰ τοῦ Γλαύκωνος (τὸ ἀρχαῖον κείμενον ὡς καὶ πολλὰ ἄλλα ἀνευρίσκεται ὡς ἀποθηκεύσιμον ἀρχεῖον ἐδῶ https://www.mikrosapoplous.gr/texts1.htm):

” Ελπίζω τοίνυν, ἦν δἐγώ, εὑρήσειν αὐτὸ ὧδε. οἶμαι ἡμῖν τὴν πόλιν, εἴπερ ὀρθῶς γε ᾤκισται, τελέως ἀγαθὴν εἶναι.

᾿Ανάγκη γ’, ἔφη.

Δῆλον δὴ ὅτι σοφή τἐστὶ καὶ ἀνδρεία καὶ σώφρων καὶ δικαία.

Δῆλον.

Οὐκοῦν ὅτι ἂν αὐτῶν εὕρωμεν ἐν αὐτῇ, τὸ ὑπόλοιπον ἔσται τὸ οὐχ ηὑρημένον;

[428a] Τί μήν;

῞Ωσπερ τοίνυν ἄλλων τινῶν τεττάρων, εἰ ἕν τι ἐζητοῦμεν αὐτῶν ἐν ὁτῳοῦν, ὁπότε πρῶτον ἐκεῖνο ἔγνωμεν, ἱκανῶς ἂν εἶχεν ἡμῖν, εἰ δὲ τὰ τρία πρότερον ἐγνωρίσαμεν, αὐτῷ ἂν τούτῳ ἐγνώριστο τὸ ζητούμενον· δῆλον γὰρ ὅτι οὐκ ἄλλο ἔτι ἦν τὸ ὑπολειφθέν.

᾿Ορθῶς, ἔφη, λέγεις.

Οὐκοῦν καὶ περὶ τούτων, ἐπειδὴ τέτταρα ὄντα τυγχάνει, ὡσαύτως ζητητέον;

Δῆλα δή.

Καὶ μὲν δὴ πρῶτόν γέ μοι δοκεῖ ἐν αὐτῷ κατάδηλον εἶναι [a.] σοφία· καί τι ἄτοπον περὶ αὐτὴν φαίνεται.

Τί; δὅς.

Σοφὴ μὲν τῷ ὄντι δοκεῖ μοι πόλις εἶναι ἣν διήλθομεν· εὔβουλος γάρ, οὐχί;

Ναί.

Καὶ μὴν τοῦτό γε αὐτό, εὐβουλία, δῆλον ὅτι ἐπιστήμη τίς ἐστιν· οὐ γάρ που ἀμαθίᾳ γε ἀλλἐπιστήμῃ εὖ βουλεύονται.

Δῆλον.

Πολλαὶ δέ γε καὶ παντοδαπαὶ ἐπιστῆμαι ἐν τῇ πόλει εἰσίν.

Πῶς γὰρ οὔ;

῏Αροὖν διὰ τὴν τῶν τεκτόνων ἐπιστήμην σοφὴ καὶ εὔβουλος πόλις προσρητέα;

[c.] Οὐδαμῶς, ἔφη, διά γε ταύτην, ἀλλὰ τεκτονική.

Οὐκ ἄρα διὰ τὴν ὑπὲρ τῶν ξυλίνων σκευῶν ἐπιστήμην, βουλευομένη ὡς ἂν ἔχοι βέλτιστα, σοφὴ κλητέα πόλις.

Οὐ μέντοι.

Τί δέ; τὴν ὑπὲρ τῶν ἐκ τοῦ χαλκοῦ τινα ἄλλην τῶν τοιούτων;

Οὐδἡντινοῦν, ἔφη.

Οὐδὲ τὴν ὑπὲρ τοῦ καρποῦ τῆς γενέσεως ἐκ τῆς γῆς, ἀλλὰ γεωργική.

Δοκεῖ μοι.

Τί δ; ἦν δἐγώ· ἔστι τις ἐπιστήμη ἐν τῇ ἄρτι ὑφἡμῶν οἰκισθείσῃ παρά τισι τῶν πολιτῶν, οὐχ ὑπὲρ τῶν [d.] ἐν τῇ πόλει τινὸς βουλεύεται, ἀλλὑπὲρ αὑτῆς ὅλης, ὅντινα τρόπον αὐτή τε πρὸς αὑτὴν καὶ πρὸς τὰς ἄλλας πόλεις ἄριστα ὁμιλοῖ;

῎Εστι μέντοι.

Τίς, ἔφην ἐγώ, καὶ ἐν τίσιν;

Αὕτη, δὅς, φυλακική, καὶ ἐν τούτοις τοῖς ἄρχουσιν οὓς νυνδὴ τελέους φύλακας ὠνομάζομεν.

Διὰ ταύτην οὖν τὴν ἐπιστήμην τί τὴν πόλιν προσαγορεύεις;

Εὔβουλον, ἔφη, καὶ τῷ ὄντι σοφήν.

Πότερον οὖν, ἦν δἐγώ, ἐν τῇ πόλει οἴει ἡμῖν χαλκέας [e.] πλείους ἐνέσεσθαι τοὺς ἀληθινοὺς φύλακας τούτους;

Πολύ, ἔφη, χαλκέας.

Οὐκοῦν, ἔφην, καὶ τῶν ἄλλων ὅσοι ἐπιστήμας ἔχοντες ὀνομάζονταί τινες εἶναι, πάντων τούτων οὗτοι ἂν εἶεν ὀλίγιστοι;

Πολύ γε.

Τῷ σμικροτάτῳ ἄρα ἔθνει καὶ μέρει ἑαυτῆς καὶ τῇ ἐν τούτῳ ἐπιστήμῃ, τῷ προεστῶτι καὶ ἄρχοντι, ὅλη σοφὴ ἂν εἴη κατὰ φύσιν οἰκισθεῖσα πόλις· καὶ τοῦτο, ὡς ἔοικε, φύσει [429a] ὀλίγιστον γίγνεται γένος, προσήκει ταύτης τῆς ἐπιστήμης μεταλαγχάνειν ἣν μόνην δεῖ τῶν ἄλλων ἐπιστημῶν σοφίαν καλεῖσθαι.

᾿Αληθέστατα, ἔφη, λέγεις

Τὰ ἔργα τοῦ Πλάτωνος ἐπίσης ἀνευρίσκονται ἐδῶ ἐν μιᾷ συνεχείᾳ http://www.physics.ntua.gr/mourmouras/greats/platon/index.html

Ἐπίσης μετὰ μεταφράσεως (μετ᾿ ἐπιφυλάξεως!) εἰς τὸν ἱστότοπον https://www.greek-language.gr/digitalResources/ancient_greek/library/browse.html?text_id=111&page=124

Τέλος ἡ ἐξαιρετικὴ πηγὴ ἑλληνικῶν θησαυρῶν “Περσεύς”:  http://www.perseus.tufts.edu/hopper/collection?collection=Perseus:collection:Greco-Roman

ἀλλὰ καὶ ὁ “ΘΗΣΑΥΡΟΣ”,

http://stephanus.tlg.uci.edu/