Ἡ ἐπιθετικὴ λέπρα τῶν «lgbtqi»: συνοπτικὴ μετ᾿ εἰκόνων ἀνάλυσις τοῦ δι᾿ ἐκκιναιδισμοῦ σχεδίου ἁλώσεως τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας καὶ ἡ συνένωσις κεχωρισμένων προγραμμάτων εἰς μίαν πολυκέφαλον Ὕδραν

Ὅσα ἠκολούθησαν τῇ «φρικτῇ δολοφονίᾳ» τοῦ «Ζὰκ» ἢ κατὰ κόσμον Ζαχαρίου Κωστοπούλου ἢ (τῆς!) Zackie Oh (πρβλ. ἀνακοίνωσιν τῆς Ἀντεξουσιαστικῆς Κινήσεως Ἀθηνῶν δημοσιευθεῖσαν εἰς τὴν Ἐφημερίδα Συντακτῶν https://www.efsyn.gr/arthro/kai-toy-patoysan-kefali-san-ohia-enos-enos-kanena) εἶναι ἄκρως ἐξοργιστικὰ καὶ ἀποκρουστικὰ ἀλλ᾿ ὅλως ἀληθῆ καὶ ἐνδεικτικὰ τῆς ἐν Ἑλλάδι, Εὐρώπῃ καὶ ἐν οἱῳδήποτε χώρῳ διαβιοῖ ὁ λευκὸς ἄνθρωπος, σηπτικῆς πραγματικότητος. Φωναί, διαμαρτυρίαι, πορεῖαι, ὠργανωμέναι ἀντιδράσεις, κινητοποιήσεις τῆς «lgbtqi» ψευδοκοινότητος καὶ των λοιπῶν «ὁμοερωτικῶν» ἀλλὰ καὶ ὁμοουσίων καὶ ὁμοειδῶν κόπρων.

Εἰς τὰ τῆς «φρικτῆς δολοφονίας» δὲν θὰ ἐπεκταθοῦμε. Πρῶτον διότι φρίκη ὑπάρχει μόνον εἰς τὴν ἄριστα ὠργανωμένην ἀντίδρασιν τῶν ἁπανταχοῦ παρηκμασμένων ὄντων φερόντων νομικῶς καὶ μόνον τὴν ἀνθρωπίνην ἰδιότητα. Δεύτερον διότι ἡ δολοφονία ἐτυμολογεῖται ἐκ τοῦ δόλος+φόνῳ καὶ ἐδῶ ἐλλείπουν ἀμφότερα, ὅ τε φόνος καὶ ὁ δόλος πρὸς φόνον. Τὰ περαιτέρω θὰ ἀναλάβῃ, δυστυχῶς διὰ τὸν ατυχῆ ἰδιοκτήτην τοῦ κοσμηματοπωλείου, ὁ «νομικὸς ἡμῶν πολιτισμός», εἰς τὸν ὁποῖον (ἰδιοκτήτην) καὶ τὸν «συναυτουργὸν» εὐχόμεθα καλὴν τύχην κατὰ τὴν πάλην των μετὰ νομικῶν τερατουργημάτων.

Τὸ ποιὸν τοῦ ἐκλιπόντος

Ὡς λέγει ἡ ἀνωτέρω ἀνακοίνωσις ὁ ἐκλιπὼν «Ζὰκ» ἢ (ἡ) Zackie Oh ἦτο ἀκτιβιστής, καλλιτέχνης (ποίας τέχνης ἀκριβῶς;), gay, dragqueen (:ἀνήρ! ἐμφανιζόμενος μετ᾿ ἀκραίως γυναικείων χαρακτηριστικῶν, πρβλ. https://el.wikipedia.org/wiki/Drag_queen), ὀροθετικὸς καὶ ἀντιφασίστας –τὸ τελευταῖον αὐτὸ φυσικὸν ἑπόμενον!

Ἀς δοῦμε πῶς δίδει αὐτὸς ὁ ἴδιος τὸ ἑαυτοῦ στίγμα (https://vimeo.com/122906612):

Ὁ Ζὰκ λοιπὸν «εἶναι –πλέον ἦτο– ἢ ἔχει ὑπάρξει» ὁμοφυλόφιλος-gay, χρήστης ναρκωτικῶν οὐσιῶν-πρεζάκι, ἐκδιδόμενον ἄτομον-πόρνος (η-ον) καὶ βεβαίως ὀροθετικός, ἤτοι φορεὺς τοῦ ἰοῦ HIV. Ὡστόσο ὁρκίζεται πὼς τοῦτο εἶναι ἀποτέλεσμα μονογαμικῆς σχέσεως, ὅτε καὶ ἀπεφάσισε νὰ «᾿νοικοκυρευθῇ» καὶ νὰ γίνῃ «καλὸ παιδί». Ἡ ἔννοια ὅμως τοῦ ὅρου μονογαμικὴ σχέσις, ἐκφερομένου ὑπὸ τοσοῦτον αἰσχροῦ κιναίδου εἶναι λίαν ἀσαφὴς καὶ ἀμφίβολος. Μονογαμικὸς μετὰ τίνος ὄντος; Τίνος γένους, φύλου, «σεξουαλικοῦ προσανατολισμοῦ»;

Τοιοῦτο λοιπὸν τὸ ποιὸν τοῦ… τοιούτου. Καὶ περὶ τοῦ ἐν λόγῳ ἡ ἀνάλυσις ἡμῶν περατοῦται ἐδῶ. Ὡς λέγει καί τις ἀνώνυμος φίλος του: Ἀντίο βασίλισσα.

— — — — —

Ἀποροῦμεν ὡστόσο διὰ τὸ μέγεθος τοῦ ἐντὸς τοῦ φυλετικοῦ ἡμῶν ὀργανισμοῦ παρηγμένου βιοψυχικού βορβόρου καὶ ποῦ ἐκρύπτετο οὗτος ἐπιρρωννύμενος μέχρι πλήρους ἐκδιπλώσεως-ἐκδηλώσεως. Εἶναι πλέον βέβαιον πὼς ἀντιτιθέμεθα εἰς δίκτυον ὀργανώσεων ψυχοδιανοητικοῦ, ἠθικοῦ, ἰδεολογικοῦ, ἀνθρωπολογικοῦ συρφετοῦ, ὑπεροργανωτικῶς πλέον συντονιζομένων ὑπ᾿ ὀλίγων ἢ καὶ μιᾶς ἔτι κεντρικῆς διοικήσεως. Ἡ προσεκτικὴ παρατήρησίς των καταδηλοῖ τὴν γλοιώδη ὑπανθρωπικήν των φύσιν καὶ τὰς ἀναμενομένας των ἐνεργείας.

Ὅποιος ἔστω ἀναγνώσῃ τὴν ἄνω ἀνακοίνωσιν τῶν ἀντεξουσιαστῶν, σχετικὰς ἀνακοινώσεις-καταδίκας τοῦ «φασισμοῦ»! τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας, ὅποιος ἔστω παρατηρήσῃ εἰκόνας καὶ φωτογραφίας, ἀμέσως θὰ ἀντιληφθῇ ὅτι τὰ φαινομενικῶς ἀνεξάρτητα ἀλλήλων ῥεύματα –ὡς αὐτὰ τῶν αἰωνίων κοπριτῶν ἀντεξουσιαστῶν, τῶν λεσβιο-φεμινιστριῶν, μητριαρχισσῶν-ἀμαζόνων, τῶν ἀποκρουστικῶν ἀλλὰ ἀπολαυόντων πλέον θέσεως καὶ προνομίων κοινότητος! «lgbtqi» μετὰ δυνατοτήτων ἐκτεταμένης διεισδύσεως εἰς ἐκπαιδευτικὰ ἱδρύματα, μέσα (παρα)πληροφορήσεως κ.λπ., τῶν ἀντιρατσιστῶν, ἀντιφασιστῶν-ἀντίφα-ἀντιναζί, τῶν ἀλληλεγγύων «προσφυγο»πλήκτων κ.λπ.– καὶ τὰ ἀντίστοιχα προγράμματά των ἔχουν πλέον ἀπροκαλύπτως συνενωθῆ καὶ ἀποκαλύψει πρῶτον τὴν ἀληθῆ των φύσιν καὶ δεύτερον τὸν κοινόν των ἐχθρόν: τὴν παραδοσιακὴν ἀρίαν πατριαρχικὴν κοινωνικὴν ὀργάνωσιν, ὡς αὕτη ἀκόμη σῴζεται ἐν τῇ ἑλληνικῇ κοινωνίᾳ, καὶ αὐτὴν τὴν ὕπαρξιν τοῦ εὐρώστου, ἀλκίμου λευκοῦ ἄρρενος-ἀνδρός, μαχητοῦ τοῦ πνεύματος ὁμοῦ καὶ τοῦ ξίφους.

Παντοῦ, ἀπὸ ἄρθρων καὶ δημοσιευμάτων μέχρις εἰκόνων καὶ συνθημάτων ἐπὶ τοίχων, διαχέεται τὸ ἐρεβῶδες δηλητήριον δι᾿ ἐμπρηστικῶν προταγμάτων «καταλύσεως ὅλων τῶν πατριαρχικῶν δομῶν» τῆς φασιστικῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας, ἐμπρηστικῶν συνθημάτων περὶ γυναικείων ἐλευθεριῶν εὐνουχιστικῶν τῶν ἀρρένων, δολιοτήτων περὶ «κοινωνικοῦ φύλου» (τοῦ φύλου ὡς κοινωνικῆς κατασκευῆς, οὐχὶ ὡς βιολογικῆς, φυσικῆς καὶ –ὡς ὁ μέγας Ἰούλιος Ἐβολα καὶ σὺν αὐτῷ πᾶσαι ὁμοῦ αἱ γνησίως παραδοσιακαὶ ἐσωτερικαὶ διδασκαλίαι κραυγάζουν– μεταφυσικῆς πραγματικότητος), περὶ ἀφύλων ὄντων, ὄντων ἀπροσδιορίστου φύλου, φύλων ὧν οὐκ ἔστιν ἀριθμὸς κ.ο.κ., ἔναντι τῶν ὁποίων μετ᾿ ἀπορίας καὶ ἀηδίας ἱστάμεθα, ἀποροῦντες ποῦ εὑρίσκεται ὁ πυθμὴν τῆς παρακμῆς καὶ σηπεδόνος…

Εἰς τὸ ἐπίκεντρον βεβαίως εὑρίσκεται ἡ ἰσότης, αὐτὸ τὸ μίασμα τὸ καταλυτήριον πάσης διανοητικῆς, συναισθηματικῆς καὶ πνευματικῆς ἰσορροπίας, τὸ ὁποῖον εἰσέβαλεν εἰς τὸ νομικὸν σύστημα τοῦ «πεπολιτισμένου» κόσμου καὶ δρᾷ ὡς ἐργαστηριακὸς ἰὸς πλήττων πᾶν ὑγιές, εὔμορφον, φυσικὸν-φυσιολογικόν στοιχεῖον. Οὐχὶ τυχαίως ἕκαστος παρηκμασμένος ὑπάνθρωπος ἀκολουθεῖ τῇ πεπατημένῃ: ἐπικλήσει τῆς ἰσότητος πρὸς παροχὴν δικαιωμάτων. Ἡ ἰσότης συνυφαίνεται τῷ ἀντιρατσισμῷ-ἀντιφυλετισμῷ καὶ βεβαιότατα μετὰ τῆς ἀναγκαιότητος τῶν φυλετικῶν ἐπιμιξιῶν! (περίεργον: ἐφ᾿ ὅσον δὲν ὑπάρχουν φυλαὶ τί ἀκριβῶς ἐπιμίγνυται;)

Πάντα ταῦτα εἶναι γνωστὰ καὶ περιττὸν νὰ ἐπεκταθοῦμε ἐπαναλαμβανόμενοι.

Ναί, ἡ φύσις τῆς Ὕδρας εἶναι πλέον προφανής: μία οὐσία, πολλὰ πρόσωπα. Ὡς ὅμως καὶ ὁ περὶ Ἡρακλέους μῦθος διδάσκει, ἡ θανάτωσις τῆς ὕδρας πάντοτε ἀπαιτεῖ μεθωδευμένην φονικὴν βιαίαν ἡράκλειον ἐπέμβασιν. Ἀποκοπὴν ἑκάστης κεφαλῆς καὶ καυτηρίασιν.

— — — — —

Οἱ ἀντεξουσιασταί

Οὗτοι ἀνέκαθεν συνετάσσονο μετ᾿ ὄντων τοσοῦτον ἀποκρουστικῶν ὥστε πάντοτε ἐτίθεντο αὐτὰ αὐτοβούλως εἰς τὸ κοινωνικὸν περιθώριον διὰ νὰ καλύψουν τὴν ὑπαρξιακήν των ἐντροπὴν καὶ κενότητα. Εἶναι οἱ ἀποκαλούμενοι «ἀνέγγιχτοι καὶ ἀθίγγανοι». Οἱ ἀντεξουσιασταὶ ἐκφράζουν μετὰ συνεπείας οὕτως ἢ ἄλλως τὴν παρακμήν, εἶναι συνεπῶς λογικὸν νὰ συντάσσονται αὐτοῖς εἴτε ἐξ ἰδίας ῥοπῆς εἴτε ἐκ μοχθηρίας, βαθέος μίσους πρὸς ὁτιδήποτε ὑγιὲς κοινωνικῶς, πνευματικῶς ἀλλ᾿ ἔτι καὶ φυσιολογικῶς. Κατωτέρω καταφαίνεται ἐνδεικτικῶς ἡ βαθυτέρα καὶ ὕπουλος μοχθηρία των.

Ὅταν τὸ Πανεπιστήμιον (:πνευματικὸν ἵδρυμα!) Θεσσαλίας συναντᾷ τὰς queer ἀκτιβιστρίας… :

— — — —

Οἱ – αἱ – τὰ lgbtqi

Πλέον τὸ βάρος ἔχει μετατοπισθῆ ἐπὶ τὸ οὐδέτερον. Οὕτως ἀνευρίσκονται συχνάκις συνθήματα ὡς ἐνδεικτικῶς «ὠργισμένΑ κατὰ τοῦ φασισμοῦ καὶ τῆς πατριαρχίας» ἐννοοῦντα ὠργισμένΟΙ-ΑΙ (βλ. καὶ ἀνωτέρω εἰκόνα: «εἴμαστε πολλΑ).

Οἱ κίναιδοι εἶναι λίαν ἐφευρετικοί, εἰσάγοντες τὸ σημεῖον @ ὡς δηλωτικὸν πολλῶν καταλήξεων ταυτοχρόνως καλυπτουσῶν πάσας τὰς περιπτώσεις. Οὕτως ἐπὶ παραδείγματι τὸ ἄνω ἀναφερόμενον, γεγραμμένον ὡς «ὠργισμέν@ κατὰ τοῦ φασισμοῦ καὶ τῆς πατριαρχίας» ἀναγνωστέον ὡς ὠργισμένος-η-ον ἀλλὰ καὶ ὠργισμένοι-αι-α.

Οἱ κίναιδοι, ἐγγενῶς μοχθηροὶ καὶ δομικῶς ἀνώμαλοι παρὰ φύσιν (βλ. καὶ τὸ σχετικὸν δημοσίευμα τοῦ ΑΡΜΑτος https://www.armahellas.com/?p=20891) προσβάλλονται εἰς τὸ ἄκουσμα τῆς λέξεως πούστης καὶ σύρουν τὸν ὑβρίζοντα εἰς τὸ δικαστήριον, διὰ νὰ δικασθῇ κατὰ τὰς διατάξεις τοῦ λεγομένου ἀντιρατσιστικοῦ νόμου, πληρεστάτου, ἀφοῦ ἐνσωματοῦνται ἐντὸς αὐτοῦ αἱ περιπτώσεις «σεξουαλικοῦ προσανατολισμοῦ».

Εἶναι οἱ αὐτοὶ ὅμως οἱ ὁποῖοι δηλοῦν ὑπερηφάνως τὴν ἰδιαιτερότητά των λέγοντες εὐθαρσῶς ὅτι «ναί ῥέ, εἴμαστε πούστηδες» καὶ «ὑπερηφάνως ἡ ἐντροπὴ (ἀνάγνωθι ἐντροπία) τοῦ ἔθνους!

Εἶναι ἐκεῖνοι, οἱ ὁποῖοι…

Εἶναι αὐτοί, οἱ ὁποῖοι…

Εἶναι ἐκεῖνοι, οἱ ὁποῖοι εὐτελίζουν τὴν ἱερὰν μορφὴν τῆς οἰκογενείας καὶ τὴν μολύνουν…

— — — —

Εἶναι ἐκεῖνοι, οἱ πούστηδες (πρβλ. PoustiRiot)…

Παρένθεσις: ἐφ᾿ ὅσον λοιπὸν ὁ ὅρος πούστης ἐπελέγη ὡς αὐτοπροσδιοριστικὸς ὑπ᾿ αὐτῶν, ποῖος ὁ λόγος νὰ συρθῇ τις ἐνώπιον τοῦ δικαστοῦ ἐπὶ ἐξυβρίσει, προσβολῇ τιμῆς καὶ παραβιάσει τοῦ ἀντιρατσιστικοῦ λεγομένου νόμου;

Εἶναι αὐτοί, οἱ ὑπερηφάνως βεβηλώσαντες τὸ αἰώνιον ἱερὸν τῆς Ἑλλάδος, τὸν Ναὸν τῆς Παλλάδος…

Τοῦτο ὡστόσον ἀναγνωριστέον αὐτοῖς: ὁ κοπρώδης αὐτὸς συρφετὸς προσέδωκεν εἰς ἕνα ἄλλον ναόν, αὐτὸν τῆς Δημοκρατίας «μας» τὴν πρέπουσαν διακόσμησιν…

Ἐδῶ τὰ κοσμήματα τοῦ ναοῦ τῆς Δημοκρατίας «μας»…

Ἡ πανταχοῦ καὶ ἀεὶ παροῦσα «βία κατὰ τῶν γυναικῶν»…

Ἡ βία ὡστόσο ἐκτείνεται κυρίως εἰς τὰς εὐπαθεῖς κοινωνικὰς ὁμάδας (ἂν μὴ θεωρηθῇ ὅτι αἱ γυναῖκες συλλήβδην ἀποτελοῦν μίαν ἐξ αὐτῶν τῶν «ὁμάδων»). Ἐξ οὗ ἐπιτακτικὴ ἡ ἀνάγκη ἀντιδράσεως καὶ μάλιστα δυναμικῆς.

<< Εἶσαι gay, bi, trans καὶ βιώνεις τὴν βίαν τῆς πατριαρχικῆς κοινωνίας; Κάλεσε τὴν Καν Ἄνταν καὶ ἐκπαιδεύσου εἰς τὰς πολεμικὰς τέχνας >>… (http://www.10percent.gr/epikairotita/ekdiloseis/3803-2018-09-18-16-10-04.html  –περιοδικόν, τοῦ ὁποίου τὰ ἐξώφυλλα καὶ μόνον κινοῦν τὸν ἔμετον)

Γιγνώσκοντες ὅτι ἡ δυσωδία τῆς παρακμῆς δὲν εἶναι πρὸς ἀναπαραγωγὴν, ἀποβλέποντες ὡστόσο εἰς ἐνημέρωσιν τοῦ ἀναγνωστικοῦ κοινοῦ, παρεθέσαμε τὰς ἀνωτέρω εἰκόνας καὶ παραθέτομεν καί τινας σχετικὰς κατωτέρω.

Τέλος αἱ λεσβιάζουσαι φεμινίστριαι-μητριάρχισσαι-ἀμαζόνες. Ἀντί ἐκτενῶν ἀναλύσεων ἐπισυνάπτομεν τὸν σύνδεσμον πρὸς τὸ πηγαῖον κείμενον τῆς ἀκτιβιστρίας τοῦ (λεσβιακοῦ μάλιστα) φεμινισμοῦ Ῥ. Σκούταρη (http://users.otenet.gr/~scoutari/27may/amazons.html) ἐν ῷ δύναταί (κατὰ τὴν ἡμετέραν γνώμην ἐπιβάλλεται) τις νὰ ἀναγνώσῃ τὰ ἀληθῆ αἰσθήματα τῶν μητριαρχισσῶν ἔναντι τοῦ γνησίως πατριαρχικοῦ ὀλυμπίου Ἑλληνισμοῦ. Ἐπὶ πλέον δύναται νὰ πληροφορηθῇ τοὺς συνειρμοὺς μιᾶς λεσβιοφεμινιστρίας ὅταν αὕτη «περιδιαβαίνει τὰς πέριξ τῆς Ἀκροπόλεως ὁδούς».

— — — —

Ἡ ἐρεβώδης πολυκέφαλος Ὕδρα ἔχει ἤδη ἀποκαλύψει τὴν μίαν ἀδιαίρετον αὐτῆς οὐσίαν καὶ ἔχει διακηρύξει-κατονομάσει εὐθαρσῶς τοὺς ἐχθρούς της. Ἑπαναλαμβάνεται πρὸς ἐμπέδωσιν, ἐχθρός της εἶναι κυριώτατα ὁ ἄλκιμος, λευκὸς πατριαρχικὸς ἀνήρ (ὁ μόνος δυνάμενος νὰ τὴν ἀνακόψῃ καὶ ἐξοντώσῃ), ἡ πατριαρχικὴ Ἀρία κοινωνικὴ ὀργάνωσις καὶ λειτουργία, ἡ ἱερὰ θεσμικὴ μορφὴ τῆς οἰκογενείας καὶ ἐν γένει πᾶν εὔρωστον, εὔμορφον, φυσικόν, φυσιολογικόν.

Εἶναι ἡ ἐχθρὰ πάσης κοσμικῆς τάξεως καὶ ἁρμονίας. Εἶναι ἡ συμπαντικὴ ἐντροπία. Θὰ ἀφεθῇ ἐλευθέρα νὰ τελέσῃ τὸ ὀλέθριον ἔργον της μετ᾿ ἀβυσσαλέου μίσους;

Ἡ Ὕδρα ἀπροκαλύπτως καὶ πρὸ πολλοῦ ἔχει διακηρύξει τοὺς ἐχθρούς της –δὲν κρύπτεται. Ἀκόμη δὲν ἔχομεν ἀντιληφθῆ τὴν οὐσίαν της;

Ῥηξίνοος