Ὁ Ἀνίκητος Ἥλιος

Ἐπ᾿ εὐκαιρίᾳ τοῦ Μεγάλου Ἡλιοστασίου, σηματοδοτοῦντος πάντοτε καὶ τὰ (ἔννατα, ἐφέτος) γενέθλια τοῦ ΑΡΜΑΤΟΣ, εὐχόμεθα ὅλας τὰς χάριτας τῆς Ἡλιακότητος, ὡς ἀμέσου καὶ ἁπτῆς θεωρίας καὶ ἀντιλήψεως, ὡς αὐθεντικῆς ἐκπηγάσεως καὶ πραγματώσεως, ὡς εὐδαίμονοςψυχικῆς ζέσεως καὶ ἐμπύρου φωτεινῆς Βουλήσεως, ὡς πραγματουμένης καὶ ζώσης ἀλκῆς, ἀρχαϊκῆς καλοκἀγαθίας καὶ διαχρονικῆς ἑλληνοπρεποῦς λεβεντιᾶς: τῶν ὁποίωνἀποκλειστικῶς οἱ φορεῖς καὶ ἀκριβῶς πέπρωται νὰ ὁδηγήσουν διὰ τῆς κατακλυζούσης ἐρεβώδους Νυκτὸς εἰς τὸ ἡλιακὸν καὶ κατὰ τὴν Οὐσίαν του ἀπρόσβλητον Φῶς – ἀπρόσβλητοι κι αὐτοὶ ἀπὸ τὰ καλλωπισμένα ἐκπτύσματα καὶ ἐκκηβδιλώματα ποικιλλωνύμων καλλικαντζάρων, χρυσοκανθάρων καὶ κοπροσωρειτῶν, δούλων ποικίλων, φερωνύμων ἢ καὶ ὅλως ψευδωνύμων, τοῦ κρατοῦντος αἰσχροῦ Συστήματος, καθ᾿ ὅλας του τὰς ἐκφάνσεις.

Διακηρύσσομεν δὲ καὶ ἐξηγοῦμεν σχετικῶς, ὅτι ἂν παρ᾿ ὅλην τὴν φαινομενικὴν κατάπτωσιν καὶ κλονισμὸν τῶν ἐξωτερικωτέρων ψευδαισθήσεων τοῦ Συστήματος ὁ «λαὸς» ἀδυνατεῖ ἐμφανῶς ἐν τέλει νὰ ξεφύγῃ ἀπὸ τὰ ποικίλα του καὶ πολλαπλῶς παρηλλαγμένα δόκανα, τοῦτο κυρίως ὀφείλεται εἰς τὴν συνολικήν του ἐσωτερικὴν ἔκπτωσιν εἰς ἑσμὸν ἀχρώμων, ἀνάνδρων, δοκησισόφων ἀναξίων, ἀνικάνων νὰ θυσιάσουν καὶ τὰ πλέον ἀκόμη ταπεινά των «ἐγὼ» καὶ νὰ σημάνουν ῥῆξιν ἐπαναστατικὴν πρὸς τὴν ἰδίαν των πρώτιστα φαυλότητα καὶ σαθρότητα, συνιστῶσαν μάλιστα παράγοντα θεμελιώδη τῆς γενικωτέρας χαμερπείας.

Δὲν κολακεύομεν ἡμεῖς τὴν λαϊκὴν φαυλότητα τῆς ψηφαγέλης, ἐχούσης πρὸ πολλοῦ ἀπωλέσει τὰ θεμελιώδη γνωρίσματα τοῦ Λαοῦ ἀλλὰ καὶ τῆς Ἑλληνικότητος·μόνον κολάφους δύναται αὕτη ἐξ ἡμῶν νὰ προσδοκᾷ. Ἄλλως τε οἱ πάσης χροιᾶς καὶ μεταμφιέσεως κόλακές της πλεονάζουν, ἐνίοτε καὶ ὡς ὑποψήφιοι σωτῆρές της διακομψευόμενοι…

Οἱ ὁποῖοι καί, ἐν πάσῃ περιπτώσει, προσωποποιοῦν ἁπλῶς αὐτὴν τὴν φαυλότητα κατὰ ἔτι δολιώτερον τρόπον εἰς μίαν ἀδιέξοδον ἀνακυκλωτικὴν ἰδιοτέλειαν.

Μόνη δὲ διέξοδος θὰ εἶναι ἡ ἀνάδειξις ἐκείνων τῶν προαναφερθεισῶν ποιοτήτων, ποὺ κεντρικῶς ὁ Ἀνίκητος Ἥλιος προσωποποιεῖ – ἀλλὰ καὶ ἐμφυσᾷ εἰς ὅσους δὲν εἶναι ἐγκλωβισμένοι εἰς τὴν εἰκονικότητα τῆς ἐγωπαθείας, τοῦ δειλοῦ συμμορφωτισμοῦ, τοῦ αὐτοκατοπτρισμοῦ καὶ τῶν ἀπατηλῶν σεληνιακῶν ἀντανακλάσεων καρδιᾶς καὶ λογισμοῦ.

Ἡ ἀπόλυτος σημερινὴ ἀποτελμάτωσις εἶναι παράγωγον ἀλλεπαλλήλου ἐνδογενοῦς ἀστοχίας καὶ ἀνεπαρκείας:κατ᾿ ἀντίστροφον δὲ ἀναλογίαν καὶ τὰ σπειράματα, ἀπεναντίας, τῆς ἐκ τῆς τέφρας Ἀναγεννήσεως προσωποποιοῦνται καὶ ἐκφράζονται δι᾿ ἐκείνων ποὺ θὰ δυνηθοῦν νὰ ἀρθοῦν ἀπαθεῖς καὶ ὀλύμπιοι, ἡλιακοὶ καὶ αὐθεντικοὶ ὑπεράνω τοῦ Τέλματος καὶ τῶν παραγώγων του, ἔμπλεοι ὑψηλῆς Ἐνεργείας, ἀκάμπτου Βουλήσεως καὶ Συνειδητότητος, ἀνιδιοτελοῦςαὐτοπροσφορᾶς/αὐτοθυσίας, ἀτρόμου Ἡλιακότητος.

Αὐτῶν ἄρα, ἐντὸς καὶ περὶ τὸ ΑΡΜΑ πλέον βαθμηδὸν ἐνσωματουμένων, εἶναι καὶ ὡς μεγίστη Κοσμικὴ Μεταφορὰ καὶ δραματικὸν ἀποκορύφωμα τῆς ἐντάσεως τῆς Ἀντιπαραθέσεως τοῦ Φωτὸς πρὸς τὰς δυνάμεις τοῦ Ἐρέβους ἡ σημερινὴ περίστασις ἡ ὑψίστη καὶ κατὰ συμπαντικὰς διαστάσεις καὶ κλίμακα ἁπτὴ Ἑορτή, πολὺ ὑπεράνω κάθε ἀνθρωπίνης συμβάσεως ἀντικειμενικῶς καὶ κοσμικῶς καθωρισμένη.

Εἶναι, λοιπόν, αὕτη ἡ ἡμέρα καὶ ἡ Ὥρα τῶν Ἀετῶν, τῶν Μαχητῶν, τῶν Στρατιωτῶν ποὺ ἡ ὕπαρξίς των στρέφεται περὶ τὸν ἴδιον ἐκεῖνον ἡλιακὸν ἄξονα τῆς κεντρικότητος τοῦ ὄντος, τῆς αὐθεντικότητος, τῆς ὑψίστης κοσμικῆς πολεμικῆς συγ-κεντρώσεως καὶ ψυχονοητικῆς ὁμοιοπολώσεως.

Ὥρα Περισκέψεως καὶ Διαλογισμοῦ, προανάκρουσμα Μαχῶν καὶ Δόξης – προάγγελμα δὲ Νίκης!

Ἔρρωσθε καὶ συγ-κεντροῦσθε Συναγωνισταί!

21/12/᾿11

Στέφανος Γκέκας