Η ανατολίτικη υποκουλτούρα ως μέσον ψυχικής διαβρώσεως

11

 Πέραν των καταστρατηγουμένων και βιαζομένων πτυχών ιστορικής, εθνολογικής και επιστημονικής πιστότητος, επί της διαφωτίσεως των οποίων το ΑΡΜΑ και η ιστοσελίς μας ειδικώτερον κατέχει ρόλον πρωτοπόρον (πρβλ. π.χ. εκ των προσφάτων ενθεμάτων μας https://www.armahellas.com/?p=18161,  https://www.armahellas.com/?p=16664 και https://www.armahellas.com/?p=14493)η αναμφίβολος σύγχυσις που σκοπίμως προωθείται πολλαπλώς υπό του Συστήματος και του υποτελούς του ψευδεπιγράφου “Ελληνικού” κράτους εν σχέσει προς την “ελληνικότητα” συντελεί καταλυτικώς εις την εμβάθυνσιν και παγίωσιν της προϊούσης διαβρώσεως της ελληνικής κουλτούρας και του ελληνικού χαρακτήρος, ανάγοντας ακόμη συχνά ο,τιδήποτε γύφτικο, ανατολίτικο και παντάπασιν αλλότριον προς τα αιώνια ολυμπιακά ιδεώδη του Ελληνισμού εις στοιχείον … “λαϊκής αυθεντικότητος” κι “ελληνικότητος”!
        Σήμερον μόνον ολίγοι καταφέρονται δημοσίως και ευθαρσώς κατά του ως άνω εκφυλισμού, προφανώς … “διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων”, ήτοι φοβούμενοι τις αντιδράσεις των ταγμένων και προβεβλημένων ηχηρών τενεκέδων-συντελεστών της εθνικής αλλοιώσεως και αλλοτριώσεως: Οι οποίοι πασχίζουν να  συντηρούν, αναζωπυρώνουν και πολλαπλασιάζουν  την εν λόγω ψυχονοητικήν πανώλιν, ούτως ώστε να εξαπλώνεται αύτη και να ριζώνη και εις τας (καταδῃουμένας) ψυχάς των εκάστοτε νεωτέρων γενεών, έως ότου οι αληθείς φυλετικές μας παραδόσεις και η εθνική μας κουλτούρα μαραθούν αφ᾿ ενός,  μιανθούν δ᾿ αφ᾿ ετέρου κι εκτοπισθούν πλήρως από γυφτανατολίτικα και νέγρικα μιάσματα και υβρίδια, πάντως δ᾿ εν συναρτήσει, βεβαίως, και με την προωθουμένην κι επίσης ούτω μάλιστα ευνοουμένην φυλετικήν επιμειξίαν, η οποία και θα είναι εύλογον επακόλουθον της καλπαζούσης ψυχονοητικής, πολιτιστικής και ιδεοληπτικής διαβρώσεως κι εκτροχιασμού του, ούτως ανερματίστου κι αρρίζου πλέον (: δημοκρατικού, πάει να πη!), λαού.

6

           Προσφάτως μάλιστα ο διεθνώς ανεγνωρισμένος εξαίσιος βιολιστής Λεωνίδας Καβάκος, εμφορούμενος υπό αυθεντικού και ασυνήθους στὶς μέρες μας θάρρους και ευστόχου παρρησίας, ετόλμησε να βάλη κατά της ανατολίτικης μουσικής υποκουλτούρας που κυριαρχεί στην δύσμοιρη χώρα μας, ως προσκεκλημένος εις εθνικής εμβελείας εκπομπήν της ΕΡΤ. Συγκεκριμένως εξήρε την δημοτικήν μουσικήν, η οποία αποτελεί την πραγματικήν Ελληνικήν παράδοσιν, της οποίας μάλιστα η αυθεντικότης και αντιστοιχία προς την ελληνικήν ψυχήν στοιχειοθετείται και υπό της ψυχικής ανατάσεως που επάγει εντός του, εν αντιθέσει προς τα μίζερα “λαϊκά” τραγούδια, των οποίων ο ρυθμός, οι στίχοι και το όλον πνεύμα είναι αντίρροπα πάσης ανωτροπικής στάσεως και χαρακτήρος, εμβάλλοντα συναισθήματα φρίκης, απαισιοδοξίας, απελπισίας και γενικωτέρας παρακμής.
       Όμως τα ρεμπέτικα, ζεϊμπέκικα και εν γένει “λαϊκά” τραγούδια προτιμώνται μάλιστα υπό πλείστων ανιδέων γραικύλων και εν είδει απαντήσεως εις την πλημμυρίδα των “ποπ” και νεγροειδών τοιούτων, καθώς λόγω της συνεχούς προπαγάνδας και παραποιήσεως της αληθείας έχουν πολλαχού καθιερωθή ως παραδοσιακά ελληνικά άσματα, με πρωτοπόρον και εις αυτήν την μιζέρια την ανθελληνικήν αριστεράν υποκουλτούραν αλλά και με την (γνωστήν…) παθητικήν συνέργειαν της προδοτικής αστικής δεξιάς. 

1

     Εν τούτοις, τα δύο αυτά παρακμιακά είδη μουσικής αποτελούν δύο αιμοσηπτικές μολυσματικές νόσους, ώστε η χρήσις της μιάς εξ αυτών προς αντικατάστασιν της άλλης ν᾿ αντιστοιχή εις την καταπολέμησιν του τύφου δι᾿ ενέσεως του βακίλλου της λέπρας ! Είναι δε όχι απλώς ξένα αλλ᾿ αμφότερα ασύμβατα κι αντίθετα προς τον ελληνικόν τρόπον και χαρακτήρα, πρέπει δε ν᾿ αποφεύγωνται από νεαράς ηλικίας, ει δ᾿ άλλως η προξενουμένη βαθυτάτη ψυχική διάβρωσις και αλλοίωσις θα είναι ανεπανόρθωτος: Διό μάλιστα και αποτελούν αμφότερα συστηματικόν καταλύτην-όπλον εις χείρας της Σήψεως και του Συστήματος που την προωθεί κι επωφελείται εξ αυτής (αποτελούσης ουσιαστικώς μέρος του), καθὼς ασταμάτητα κατακλύζει την νεολαίαν με ποταμούς ανεξανλήτους πολιτιστικής κόπρου και σαβούρας: οι πάτρωνες του Συστήματος έχουν πλήρη επίγνωσιν των ολεθρίων θλιβερών αποτελεσμάτων…            Η Αρία κουλτούρα και χαρακτήρ είναι μάλιστα χαρακτηριστικώς διακριτή και στον χορό, όπου οι ζευγαρωτοί και ηλιακοί κυκλικοί χοροί, διατηρούμενοι παρ᾿ όλον τον υποχθόνιον πόλεμον και αντιξοότητας ακόμη και σήμερον εις όλας τας Ευρωπαϊκάς πατρίδας, είναι απολύτως αντίθετοι προς τα υπανθρώπινα φιδίσια λικνίσματα και τους εκστατικούς δαιμονισμούς της Μέσης Ανατολής ή τις άρρωστες, πιθηκοειδείς και μανιασμένες εκφράσεις της Αφρικής. 

5

           Οι αληθείς Έλληνες, ως ζωτικόν και αναπόσπαστον μέρος της Αρίας ομοφυλίας, είναι απολύτως ξένοι με την εξ ανατολής προερχομένην υποκουλτούρα και τον υποχθόνιον χαρακτήρα της. Εφ᾿ όσον τις έχει αίμα ελληνικόν και δεν κουβαλεί την Ανατολή και την γυφτιὰ εντός του, δύναται να συνειδητοποιήση την αλλοτρίαν απεχθεστάτην φύσιν της κρατούσης γυφτολαϊκής υποκουλτούρας και ν᾿ αποβάλη οριστικώς ο,τιδήποτε ψοφοδεές, ανατολίτικον και παρακμιακόν έχει ασυνειδήτως απορροφήσει, απελευθερούμενος σταδιακώς, συνειδητώς και επιμόνως από την δηλητηριώδη τοξίνωσιν ψυχής, σώματος και νού, αναβαπτιζόμενος εις τα αέναα κι αθάνατα νάματα της πολυσχιδούς μας Αρίας Παραδόσεως, από της ζωογόνου και αναγεννητικής αυθεντικής δημώδους μας μουσικής (πρβλ. ακόμη π.χ. και διαφόρους συνδέσμους που έπονται των “Ἐτητύμων Ψεγμάτων”) και χορού, μέσῳ και των θαυμασίων λαϊκών παραδοσιακών μουσικών παραδόσεων άλλων αρίων λαών – και μέχρι της φωτεινής και απολλωνείου μεγαλειώδους κλασσικής μουσουργίας.
    Παραθέτουμε το χαρακτηριστικόν απόσπασμα της συνεντεύξεως του Λ. Καβάκου:

leonidas-kabakos